Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Žampióny na šampónu

19. 11. 2021
7
28
462
Autor
Aru

Šli jsme s mojí
paní Depresí
na Puntíkatý Žampióny.
Doma jsme je řádně připravili
podle receptu z reklamy.
Povařili v bojleru
v šampónu do zlatova,
dokud nevybuchl
a sousedům chytl byt
z toho poslouchání.
Pak natáhly jsme si
podle vzoru bačkory
a odešli na líbánky
do věčných lovišť.


28 názorů

Aru
15. 12. 2021
Dát tip

nezáviď, rak ten nikdy nedospěje, jsem s tím smířenej, budu takovejhle i ve 110 :))

díky ;)


Rajmund
15. 12. 2021
Dát tip

Závidím Ti to mládí ve tvorbě..


Aru
21. 11. 2021
Dát tip

díky, jo jo, Kamamura vymyslel ještě lepší báseň :)


Lili.
21. 11. 2021
Dát tip

No tak to je skutečně báseň podle mého gusta.A ta odpověď Mistra Kamamury je to stejné.Tak to je doubletip!


Aru
19. 11. 2021
Dát tip

no to je přesně ono. farmatika nic neléčí, ale pouze hasí následky, já k těm doktorům nechodím pokud to jde, tak vůbec a zásadně jim tajím všechno. až budu chtít odejít z tohoto světa, tak ve vlastní posteli, na to si fakt doktory volat nebudu :))

ve farmacii se točí šílený množství peněz, takže je tam logicky prostor ke korumpování a láká to lidi, kterým jde právě o ty peníze, takže se vyrábějí chemický preparáty s hromadou vedlejších účinků, protože jim houby záleží na lidským zdraví a mohou ty vedlejší účinky léčit zase jiným preparátem, dokonalý perpetuum mobile.

my jako lidi máme až magický schopnosti uzdravit sami sebe, ale medicína říká, že člověk musí jít za ní, ostatně už jsem slyšel, že od nás na zapád je povazováno 50% nemocí, že mají původ psychosomatický, že je to prostě produkt mysli.

no a ti šamani mají metody odzkoušený generacema, takže něco na tom bude co umějí a znají


Andreina
19. 11. 2021
Dát tip Aru

Aru, zaujala mne Tvá zmínka o ztracených vědomostech. V roce deset se mi pokusil mořský úhoř utrhnout hlavu. Skončila jsem v Suvě na Fidži ve špitále s řádně děravou tváří. Sešili mě tvář zvenku i zevnitř a hned, jak mi vyndali stehy a splaskla jsem, už mě tam nikdo na nějaké doléčení neudržel. Na nedalékom ostrově Mbengga se mě ujal kahuna (Polynéská obdoba šamana) a léčil mě tím, co rostlo kolem v džungli. Že mi zůstane jizva bylo víc než jasné a v Suvě mi doktoři předpovídali několikerý pobyt na plastice. Na žádné jsem nebyla a po necelých dvou týdnech kahunovy léčby jsem byla schopná normálně jíst. Ukázal mi ty rostliny a naučil připravit skvělý regenerační přípravek. Použil listy, dužinu z liany a z jiné šťávu. Nakonec i nejlepší přírodní antiseptickou náplast z latexu jednoho druhu fíkovníku. Je měkká, pružná a drží  pod vodou. Dnes mám jen tenkou světlejší linku od ucha přes úhel čelisti k bradě.

Kdykoliv pracujeme někde v Tichomoří, tak si udělám novou dávku elixíru a používám ho místo různých kosmetických sajrajtů na obličej. Když ženská stráví osmnáct let na moři a většinou pod tropickým slunce, tak bez nějaké péče má obličej jako roletu. Myslím, že mi pleť může závidět kdejaká primadóna z pevniny.

Tento vymírající druh lidí umí mnohdy vyléčit i to, na co naše medicína postavená na chemii nestačí. Mohli bychom se od nich hodně naučit, ale to by asi moc nešlo pod noce celému farmaceutickému a dermatologickému průmyslu. Přírodní medicína je přece nevědecká.


Aru
19. 11. 2021
Dát tip

to je zajímavý, lysohlávky mám taky v hledáčku, ale to jsou tak titerný houbičky. navíc jsem si vždycky cenil "střízlivého" stavu, takže jsem do toho nikdy nešel.

vtipný je, že Šalvěj Divotvorná, která není tak silně halucinogenni a není ani na seznamu zakázaných látek se nesmí pěstovat, ale Muchomurků Červenou, která je silně halucingenní si může v lese nasbírat, kdo chce :)) akorát je o ní tvrděno, že je smrtelně jedovatá, což není, což jako jediná není, když teda nepočítám rúzovky, těch jsem se něco nasbíral.

některý ty směry přece razí, že máme ty svoje jakože "poradní" zvířata, že se i nějak střídají s věkem, který je vedlejší a hlavní. ti co pak provozují holotropní dýchání prý dokážou být jakýmkoli zvířetem na Zemi, jakože jsou v něm, takže já to nevidím jako úplný nesmysl, je plno vědomostí, které byly ztraceny, nebo jsou známy jen hrstce lidí


Andreina
19. 11. 2021
Dát tip Aru

Tajemství to není. Bylo to v Belize, kde sice Lysohlávka mexická neroste, ale hojně se tam pašuje z Guatemaly. Domorodci z té rybářské vesničky měli zřejmě smysl pro humor a moji drazí kolegové samozřejmě nemohli zůstat pozadu, tak mě to svinstvo podstrčili. Nejvíc jsem prý připomínala domorodé indiánské šamany křepčící kolem ohně.

Já si toho moc nepamatuju, všechno bylo tak trochu mlhavě rozmazané, ale vím, že jsem byla nejdřív pumou a potom anakondou. Ti indiánský dobrodinci ještě potom kolegům nakukali, že se člověku v tranzu zjevuje, čím opravdu je. Umíš si asi představit, co jsem pak na lodi vytrpěla.

 


Aru
19. 11. 2021
Dát tip

a co jsi viděla v tom tranzu? pokud to teda není tajemství


Andreina
19. 11. 2021
Dát tip

Aha, tak to už výběr chápu. Já jsem jednou zkusila mexický houbičky a po pár hodinách tranzu mi bylo pár dnů blbě.


Aru
19. 11. 2021
Dát tip

červená je halucinogenní, proto je moje oblíbená, jednou to s ní fakt prubnu :D:D


Andreina
19. 11. 2021
Dát tip

Aru, a já si myslela, že tygrovaný. Dík za upřesnění.


Kamamura
19. 11. 2021
Dát tip

Adreaina - už jsem to vydal vlastním nákladem, a obarvil jsem to jednak abych otestoval svůj nový firemní laptop s OLED displejem (wide color gamut), a jednak, abych si zásluhy za své dílo patřičně přivlastnil, a hlavně abych to mohl obarvit, čímž se čtenáři ukrátí dlouhá chvíle - barvičky jsou jako cukrátka, když se střídají, jeníček pěkně vleze babě až do chaloupky, ani neví jak! A tip už mi dal Květoň Zahajský a tuhle Radovan, to beru jako "zlaté" tipy, a to mi stačí. ;-)


Aru
19. 11. 2021
Dát tip

Andreino, to jsou Muchomůrky Červený, jinak řečeno :)

díky ti ;)


Andreina
19. 11. 2021
Dát tip Aru

Aru, nejlepší jsou ty tečkované žampiony. Máš je tam tak krásně, že se mi až sliny sbíhají.

 

Kamamuro, škoda, že je to tak dlouhé, protože jinak by všichni stáli před takovým epitafem zelený závistí.


Kočkodan
19. 11. 2021
Dát tip Aru

 

Já osobne mám sice mnohem radeji Phallus impudicus na indulone, ale to nijak nebrání tomu, abych nevydal (tedy mozná spís vydal) pozitivní mruk na konto tvého dílka a komentáre Kamamury.


Aru
19. 11. 2021
Dát tip

když jíš muchomůrky, šampón je už jen taková drobnost :))

díky iví ;)


Aru...co jsi dělal při jídle žampiónů na šampónu s tou pěnou co ti šla od úst??????....to je jen slabý pokus o humor.....*/*****


Kamamura
19. 11. 2021
Dát tip

Já samozřejmě všechno přes internet objednávám dávno, dokonce i jídlo, ale vždycky před vánoci mají to dovážkové služby ve všem strašný hokej, a ztratila se mi celá zásilka z Alzasoftu, a musel jsem dokonce podepisovat čestné prohlášení, že jsem žádné zboží nedostal, což mě připadalo už úplně absurdní. 


Abakus
19. 11. 2021
Dát tip Lili.

objednať cez internet, je to jednoduchšie a vyhneš sa  davu...Inak chudáci exhibicionisti, teraz zase bude málo ľudí v parkoch.


Kamamura
19. 11. 2021
Dát tip

Evženie - to radši nezkoušej, i já mám doma zakrytá zrcadla, a teď si ani nedělám legraci. Žena a dcera to respektují, a po šminkování je zase vždycky zakryjí zpátky. 


Zkusila jsem si Kamamuru představit.


Kamamuro, to je vynikající,

Aru, závěr zlatí zlatou tečkou celou dějovou linku.


Kamamura
19. 11. 2021
Dát tip Aru

Však i já se dmu nezaslouženou pýchou! Pověsím si to pro změnu na nástěnku, a mám pro dnešek splněný plán! 


Aru
19. 11. 2021
Dát tip Lili.

:D no teda, ty jsi úplně geniální, to si pověsím na ledničku :D

"3,2,1, tu tú, 3,2,1, test,test, - normálnost obnovena" :))


Kamamura
19. 11. 2021
Dát tip Aru, Abakus, Lili.

Nazul jsem si papuče,

abych vyrazil do večerky

pro další křivuli vitriolu,

který potřebuji k balzamování

svých emocí "in vitro".

Nahého, jen v papučích,

překvapilo mě na rohu ulice

srocení veřejného mínění.

Opatrně jsem se zkoušel

protáhnout mezi pilíři

středostavovské morálky,

úplně jako ve filmu Silent Hill,

a už jsem byl skoru u neonů

bezpečného vietnamského přístavu

zvaného "Gorden Dlagon Glocely!",

když tu si mě všiml vousatý mrož

v bezvadně nažehleném tuxedu,

a zvolal baňatou fistulí:

"Nemá roušku! Na něj!!!"

Najednou šlo o život!

A to úplně všem naráz!

Umím totiž karate!

Sice špatně a ke všemu kulhám,

ale podařilo se mi přesvědčit

rozlícený dav, že má zadnice

je smrtící zbraň.

"Jak jsi nám tohle mohl udělat?"

Naříkala jedna paní vonící po okurkách.

"Doktor mi před spaním předepsal

pintu čerstvé lidské krve, 

prý kvůli prevenci osteoporózy.

Kvůli tvému sobectví

půjdu spát na lačno a beztvará!"

Já ji ale neposlouchal,

popadl jsem svou křivuli s kyselinou,

a uháněl domů,

div jsem cestou nenakopl kýbl.

Teď mám žíraviny

dost na mumifikaci

celé té své zbytečné tesknoty!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru