Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pan NIKDO

19. 11. 2021
12
15
492
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=mHONNcZbwDY&ab_channel=LionelRichieVEVO

Povídáš si s děvčaty v cafegalery u šálku zeleného čaje. Protože ty nepiješ ani kávu. Ony ano a k tomu i něco ostřejšího. Ale ty ne. Krásná chytrá a cnostná. Žádný alkohol a žádné drogy typu kafe nebo čokoláda. Prostě dokonale sterilní mladá dáma. Kamarádka právě pronesla vtípek o tom jaký prý že je rozdíl mezi mužem a jogurtem. Jogurt má alespoň nějakou kulturu! Všechny se zasmějete. I když dost možná některá jen tak z povinnosti. A ty řekneš: Holky! Teď jsem si vzpomněla když už je řeč o chlapech. To ten můj Pan NIKDO! No ten se zase předved! To je ten starý páprda co se ti dvoří? Ptají se a ty přitakáš. Jo a zase mi napsal zamilovanou básničku a já to zjistila až za tři dny. No - však jsem vám už povídala jak je otravný a jak si naivně myslí že se mi to líbí. Ale nechci ho ranit pravdou a tak mu říkám milosrdné lži. Promiň_nevšimla jsem si že jsi mi psal_a jé! Ta je ale krásná! Ufff!!! Přitom takový trapák! Ne holky? Všechny se zasmějí ale po chvilce jedna řekne: Mně nikdy žádný kluk básničky nepsal.


15 názorů

Benetka
před 4 měsíci
Dát tip

ANNNIE mi tu na Písmáku moc chybí... :(


Zajíc Březňák
22. 11. 2021
Dát tip Benetka

Jednou mi jedna napsala: "Básničkou mě nevytrhneš." Tak jsem jí odepsal: "Tak si trhni nohou."


annnie
22. 11. 2021
Dát tip Benetka

Kočkodane, strýc si cení

francouzského políbení.

Ptá se, zda s tebou může počítati.

A bratranec - ten se též potatil...

Prý za pěknou hubičku

napíšou ti básničku.


Alenakar
22. 11. 2021
Dát tip Benetka

Zvláštní by byla jen a pouze internetová láska přes básničky. Básníci (vetšinou naštěstí) nepřikládají na internetu včetně Písmáku k veršíkům svou fotografii, takže se teoreticky do ošklivého starce, který ovšem "umí" skvělé literární výrobky, může zamilovot třeba i divukrásná studentka bohemistiky... Teoreticky. Myslíš, že by se mohl udát příběh ve stylu "Kráska a zvíře" v této podobě?                  Tip.


Kočkodan
22. 11. 2021
Dát tip

 

Tvůj koment je blaha strůjce,

leč přesto se mi kafrat zachce –

chybí ještě snaha ujce

a čekám též i na bratrance… ;-)


annnie
21. 11. 2021
Dát tip

Kočkodane, muži pravý,

můj bratr tě ně něžně zdraví

na dálku tě líbá hned

otec, syn i děd :)


lastgasp
21. 11. 2021
Dát tip Benetka

Velmi silný afekt. V několika větách vyjádřen pocit, že někdy chybí i drobné sousto, za které by byl vděčný. Bezva.


Kočkodan
21. 11. 2021
Dát tip

Annnie, díky ti za floro-meteorologické veršíky. Možná ti prsty vedla snaha potěšit bližního, který si v komentáři posteskl nad absencí jemu věnovaných básní. Aniž bych chtěl snižovat sympatičnost této eventuální motivace, dovoluji si ale pro jistotu poznamenat, že i já měl na mysli (stejně jako zmiňovaná Lidka) poezii vytvořenou neněžným pohlavím. (a z důvěryhodných pramenů mám potvrzeno, že ty patříš jednoznačně k tomu něžnému)

Na závěr takřka rošťácky mrkám a jednorázově přebírám tvoje pozdravné výrazivo: pa L.


A co je tedy lepší? Raději žádnou než lhát.


blacksabbath
20. 11. 2021
Dát tip Benetka

uffff................syp se, syp se.......pryč vod ní.....si tě nezaslouží.....


annnie
20. 11. 2021
Dát tip gabi tá istá

Ale jdi, Benetko... Kdyby to tak bylo, aspoň by ti to umožnilo se posunout odsunout... Tak možná bych ti to vlastně přála.

Dobrá pointa. Tip a.


annnie
20. 11. 2021
Dát tip Benetka

Kočodane! Kočkodane...

Jako květ jsi růže plané

Jako slunce nad oblaky

Jako oblak sám 

jsi taky...


Kočkodan
19. 11. 2021
Dát tip Benetka

Já jsem na tom jako Lída.


Alegna
19. 11. 2021
Dát tip Benetka

Vlastně mně taky ne


Aru
19. 11. 2021
Dát tip Benetka

no vidíš, pozitivní konec :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru