Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Palupín

21. 11. 2021
10
9
535
Autor
Bačkovský

Společně s bratrem, je lepší poeta než já

na konci ulice

cedule

rez

zatuhlé šrouby

betonová deska

za první vrátka

pes

ticho

dům chátrá

 

je předjaří

a zrovna teplo

škola fara

farní úřad

farářovo auto

povoz

 

hřbitovní zeď

a všude kolem

i po některých stranách

smrčina

a vysoká černá zvěř

 

je předjaří a zrovna

teplo

 

 


9 názorů

a2a2a
před 2 týdny
Dát tip

Čtu s odstupem, dobrý text, jen mne dnas napadlo, kdyby z poslední sloky zůstaly dva poslední verše, prospělo by to. Obsah poslední sloky vyplývá již z předchozí.


Srneček
18. 09. 2022
Dát tip

Nezáživné, popisné, beze smyslu, odkazu. 


potměchuť
16. 12. 2021
Dát tip

Taková skica, ze který se ještě něco vyloupne. Má to armosféru, má to dokonce vůni, má to zaděláno. Vidim v tom dobře vystavěný kulisy nebo řekněme expozici pro skvělej příběh. Tohle je dobrý, jenže už jste s bráchou napsali lepší. Nojo laťku máte vysoko :) A jak spolu vlastně píšete? Ten proces mě dost zajímá...


Markel
26. 11. 2021
Dát tip

pěkná *


Alenakar
22. 11. 2021
Dát tip

Pro mne je to velmi zajímavý příklad "minimal artu". Nabízí se bezděčné srovnání s podobně úspornými básněmi Zbory.   Tip.


a2a2a
22. 11. 2021
Dát tip

vzkazy mrtvých nebo mrtvým? Mrtvých má víc do sebe, z mého pohledu je to motto básně. První sloka má atmoséru, každý verš, jako by mi zateklo za límec, poslední sloka také nešetří sarkasmem, vvlastně celá báseň je covidová  - povoz, vysoká černá zvěř (předpokládám jako laik, že vysoká černá zvěř jako reálný myslivecký pojem neexistuje).


annnie
22. 11. 2021
Dát tip

Pro mě naprosto vynikající!!! Už kdysi se mi tu něco tvýho - bráchovskýho líbilo, ale tohle tu pro mě naprosto září. Tip a.


Gora
21. 11. 2021
Dát tip

Poezie v próze by měla být napsána klasicky jako próza... mě zaujala odpozorovaná fakta, jak se na sebe nabalují... silný pocit osamělosti... marnosti všeho světského. Hrob uvnitř hřbitova mi však zvlášť objevný nepřijde...

Trochu na překážku mi je někdy moc velká úsečnost, proto by bylo lepší dát text do prozaické formy...


Norsko 1
21. 11. 2021
Dát tip

Brácha z Ameriky, to mě bere. J + J , třeba. Určitě by to bylo upřímnější


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru