Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Městské čajku o mastném papíru

24. 11. 2021
7
7
323
Autor
Petula


Mastný papír

větrem je smýkán

Zavřený stánek


7 názorů

atkij
26. 11. 2021
Dát tip

Tak zde úplně cítím ča- ba- jku.


lencza
26. 11. 2021
Dát tip Nina Lili

V Brně se sem tam nějakých pár slov k zamyšlení najde... a máš pravdu, je velmi příjemné na ně narazit. Nebo tuhle v šalině jsem si stoupla zrovna k místu, nad kterým byla v pruhu pro reklamy báseň. Jak ráda jsem si ji přečetla.


Kamamura
26. 11. 2021
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Mrtvý tapír.

ve stáji osel hýká,

piju heřmánek. 


Alenakar
26. 11. 2021
Dát tip

Tohle už se pomalu ale jistě začíná k haiku blížit. Takže: tip na cestu k haiku. 


Nina Lili
24. 11. 2021
Dát tip lencza

Nejsem dostatečně vzdělaná v oboru a s haiku jsem se seznámila až zde a nevím, moc mi to jako útvar neříká. Ale když koukám na tohle konkrétně, tak si říkám, jak by bylo krásné jít po městě a místo reklamních sloganů číst něco takového...na zastávkách mhd, v tmavých podchodech, na sloupech veřejného osvětlení...Těch pár slov, která poskládaná dohromady říkají mnoho - právě tolik, nakolik se nad nimi člověk zamyslí...Jak by město znělo tou hudbou slov, poezie...Třeba by se někdo zastavil a pousmál a dál šel o starost lehčí, nebo o myšlenku bohatší...

 


jako české haiku - dost dobré, tipu hodné


Markel
24. 11. 2021
Dát tip

líbí *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru