Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhodnocení Tematického dne za listopad a téma na prosinec

30. 11. 2021
5
31
1537

Milí přátelé,

 

listopadového tematického dne na téma Den odvahy se zúčastnilo deset autorů, z toho dva mimo soutěž a téma bylo opravdu pojato z různých stran. To se promítlo i do čtenosti a počtu tipů a tentokrát i výběrů. Upozorňujeme, že za každý výběr se připočítává 5 tipů. Listopadové kolo vyhrává blacksabbath s povídkou Stín.

TD - Stín..............................................................blacksabbath...................25

TD - Zbabělec......................................................Janina 6..........................23
TD - Návštěva.......................................
...............Gora...............................23 (mimo soutěž)

TD-Proměny odvahy............................................bixley............................17+ výběr (mimo soutěž), tj. 22

TD - írsky setter....................................................Abakus..........................11 + 2x výběr, tj. 21
TD - Holubářka.....................................................Alegna...........................15 + výběr, tj. 20

TD - Odvaha.........................................................Danny............................13 + výběr, tj. 18

TD - Radostná zpráva o stavu českého hokeje....supizmus........................10 + výběr, tj. 15

TD - Né pětku né!..................................................Benetka..........................15
TD - Inge...............................................................lencza.............................14

Vítězce srdečně gratulujeme! Ale samozřejmě i všem, kteří se zúčastnili a přispěli k této pestré mozaice odvahy.

Prosincové klání se uskuteční 19. prosince 2021 (neděle) na téma Den všedních i nevšedních darů.

Pevně doufáme, že si i v předvánočním shonu najdete na tematický den čas a nadělíte nám zajímavé příspěvky. Přejeme krásný adventní čas.

Vaše Próza měsíce


31 názorů

rebecca13/CM
30. 11. 2021
Dát tip Benetka

Teda Benetka!  ... si na vás asi počkám jednou, v Resslově ulici, a budu moc fajnově mířit!

Hergot, do piči tu!  to mě nenapadlo... :DDD


dievča z lesa
30. 11. 2021
Dát tip bixley, K3

nádherná kôpka TD ... ako vždy vyhráva rozmanitosť a chuť pohrať sa so slovíčkami a myšlienkami ... rada som čítala***


Vždycky?   WTF........!


Benetka
30. 11. 2021
Dát tip Aru

...mimochodem 13 cm je docela průměrná míra... I když... Já mám v zpotvořeném stavu 17...  Toš bych asi měl radši držet hubu...? Či!? :D


Kamamura
30. 11. 2021
Dát tip rebecca13/CM

Na to mohu říci jen to, že pokud má paní/slečna rebecca13/CM (vždycky se bojím, že v tom sériovém číslu udělám chybu) čepici, pak má i pod čepicí. 


blacksabbath
30. 11. 2021
Dát tip Benetka, Gora

děkuji ..... a jak správně napsala bixley....."........že ti,kteří se soutěže účastní, to dělají především proto, že je to baví. Navíc je tu určitá zvědavost, jak si s daným tématem poradí ostatní. A to je na tom to krásné".....!!!!!

P.S. Bene....ale ty nejsi poslední....i když....Čert to vem:-)))))))))))


rebecca13/CM
30. 11. 2021
Dát tip Gora, Alegna

Volejník bude myslím filmová postava hozená do stroje, takže i Spalovač mrtvol by v tom mohl mít potenciálně prsty.. :)


bixley
30. 11. 2021
Dát tip blacksabbath, Alegna, K3

Já myslím, že ti,kteří se soutěže účastní, to dělají především proto, že je to baví. Navíc je tu určitá zvědavost, jak si s daným tématem poradí ostatní. A to je na tom to krásné.


Gora
30. 11. 2021
Dát tip Benetka, Janina6, blacksabbath, Alegna

Bene, správně, vždyť je to zábava a "trénink" a radost. Dík za reakci.


Benetka - možná na to ale právě máš, to je ten smutný aspekt oné soutěže. 


Alegna
30. 11. 2021
Dát tip

Gratuluju black k vítězství .... uznání si zaslouží všichni, neboť překonali čáru  deseti bodů :)


Benetka
30. 11. 2021
Dát tip

Já se zúčastňuju i když vím že na to prostě nemám a skončím poslední. Ale chci udělat radost těm ostatním páč prostě holt někdo poslední bejt muší no. Toš tak. Jo a ještě - vždycky to zjistim že je TéDé až v ten kdy je a tak píšu nalitej bez přípravy z ruky... Vlastně z klávesnice. První co mě napadne a... Čert to vem.


Jamardi
30. 11. 2021
Dát tip

Gratuluju!


Gora
30. 11. 2021
Dát tip

S Kytiii dohodnuto, že její dnešní hodnocení se již nebude započítávat /nevěděla, jak přesně to s TD chodí/... a tak díky za zastavení se!


Janina6
30. 11. 2021
Dát tip Gora

Velká gratulace, blackie!

Venco, myslím, že blacksabbath jednak píše opravdu dobře, a taky si šikovně vybírá příběhy ze života, dojemné, humorné, napínavé, které prostě osloví většinu čtenářů. Žádná kouzla v tom nejsou - snad jedině ta literární :-)


bixley
30. 11. 2021
Dát tip

Blacki, i já se připojuji s gratulací. Kdo umí, ten zkrátka umí!


Gora
30. 11. 2021
Dát tip Janina6

Ivi, nic si prosím nedělej z podivných komentářů. Gratuluji ti a ostatním děkuji za komentáře, tipy, za to, že tuhle soutěž vždy podrží...

Jsem ráda, že pravidelně píšeš do TD - spolu s jinými autory.Díky také za pomoc kolem TD a BR, kterou dlouhodobě přispíváš k činnosti  Redakce prózy.


lastgasp
30. 11. 2021
Dát tip

Ivi skromně gratuluji a stojím na pozadí v pozoru.


Gora
30. 11. 2021
Dát tip

Kamamuro, opakovaný vtip přestává být vtipem.

Buď tak hodný a přestaň se svými nevhodnými narážkami na něčí úspěch.


Kytiii
30. 11. 2021
Dát tip

Ahoj. Bylo by možné (prosím, prosím, smutně koukám) dát k dílům odkazy, aby se čtenář proklikl z této stránky na dílo? Jako je tomu u PM? Díky předem


Abakus.....Volejník je kdo?


blacksabbath
30. 11. 2021
Dát tip Gora, rebecca13/CM

pro Ponocnej Venca..."ať to pojme, jak to pojme, kdo chce jak, chce, enyky benyky, kliky bé, vždycky vyhraje tadyhle "blacksabbath"....

????.....vybrala jsem pár měsíců....takže ....enyky, benyky......když řekneš bé...musíš říct také á.

Vítězkou dubnového tematického dne Den louží je Janina6 s povídkou Tomíkova louže, má 3 výběry a 25 tipů.

TD srpen dievča z lesa s textem Kudá? Tuda!.. .......21 + Zlatý výběr

TD říjen  Janina6 s textem Kde bydlíš. Dostala za něj 29 tipů a výběr.


Abakus
30. 11. 2021
Dát tip

Volejník to má dobré. Dúfam, že prispeje aj do nasledujúcich TD. A gratulujem víťaznému odvážnemu príspevku.

 


Kamamuro....on se účastnil nějaký pan Volejník...?


Kamamura
30. 11. 2021
Dát tip

supismus - Takže kdyby z důvodů cyklické krize nastala nutnost snižovat stavy, tak se alespoň ví, kterým kádrům by bylo záhodno nabídnout místo výpovědi zvýšení platu! Tak je to správné - vědět je vždycky lepší než nevědět, jak říkával můj dědeček, patrně proto, že tušil už tenkrát, kolik uhodilo. (Nápověda - dnes je po smrti.)


supizmus
30. 11. 2021
Dát tip blacksabbath, rebecca13/CM

Jednak má BS opravdu vysokou kvalitu, což samo o sobě dává dost bodů. A vlastně díky té kvalitě ji dost lidí má mezi oblíbenými, takže narozdíl od jiných příspěvků Tematického dne jim ty její bývají avizovány. Každopádně vítězství zasloužené a srdečně, srdnatě a srdceryvně blahopřeju!


Aru
30. 11. 2021
Dát tip Kamamura

toš gratuluju ;)


supizmus - ať to pojme, jak to pojme, kdo chce jak, chce, enyky benyky, kliky bé, vždycky vyhraje tadyhle "blacksabbath". 

Může to být náhoda? "Teď jste u policie, nemáte už právo věřit na náhody!", řekl James W. Gordon jednomu mladíku, ještě zelenému z Akademie. 

Ani tady kolega "supismus", podle jeho děl silně věřící člověk, zřejmě nevěří na náhody, není-liž pravda? Buď je blacksabbath opravdu strašně, strašně dobrá (a nepíše vůbec špatně, jak se zdá), nebo je v tom nějaká jiná zákonitost (černá ve jméně jí propůjčuje sílu noci? Tomu bych dokázal uvěřit). Nebo je v tom nějaká vyšší síla. Jinak si to nedokážu prostě vysvětlit (nejsem ale nijak velký chytrák, ani žádnou pořádnou školu nemám). 


supizmus
30. 11. 2021
Dát tip

Celkem 166 tipů - Slušná várka. Vždycky se na tematické dny těším, jak to každý pojme po svojem!


Kamamura
30. 11. 2021
Dát tip Prosecký, rebecca13/CM, Alegna, Benetka

Tradiční šampaňské a věneček, pane Volejník. Tak zas napřesrok!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru