Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

IV. kolo soutěže v poezii pod názvem Báseň roku/2021

01. 12. 2021
5
11
880
Autor
Báseň_roku

Milí Písmáci - v návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji

IV. kolo celoročního klání v poezii na Písmáku za rok 2021.

 

Soutěž je nejprve anonymní. Autoři mohou poslat

jednu dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na

libovolný námět  - na email /prosím vkládat díla přímo do těla emailu!, ne

kurzívou!/:

irena.mondekova@email.cz., a to

od dnešního dne ( 1.12.) až do pondělí 20.12.2021 (uzávěrka 20.00)

Díla následně zveřejním na Písmáku. Hlasování proběhne do konce prosince.

Na rozdíl od předchozích kol  se bude hlasovat způsobem, který se osvědčil

více než klasické tipování - a sice

možností připsání hlasů  formou: HLAS. Množství hlasů upřesním

až v následném Hlasování /podle počtu děl tři až pět Hlasů/.

Na tipy nebude v

součtu hlasů brán zřetel. Není povoleno dát hlas vlastní básni!

Komentování je samozřejmě vítáno, i podrobnější rozbory

básní.

Začátkem ledna 2022 vyhlásím pořadí čtenářsky úspěšných básní za IV.

čtvrtletí.  Nicky tvůrců již připojím k názvům děl soutěžících. 

          

Soutěž se po absolvování čtyř základních kol 2021 ocitne ve finále. Uživatelé

potom v lednu 2022 z již neanonymních vítězných děl vyberou

Báseň roku 2021 roku dle hodnocení čtenářů.

 

 

Tvořte, posílejte své básně!

Zdraví Gora

 

Jako organizátorka nebudu hlasovat ani soutěžit, pouze "moderovat" průběh soutěže v

komentářích.


11 názorů

Delfín
21. 12. 2021
Dát tip

Tak jsem to zase prošvihnul...No, nic tak výjimečného mne nenapadalo, aby to mělo pozitivní přínos. Přece sem nedám zveršovaná vyjmedovaná slova po s či b, byť na žádném portálu je nenajdete. 

Tak hodně štěstí těm, kteří se zúčastnili!


Štírka
01. 12. 2021
Dát tip Gora, Alegna

Ok -   je dobré, že se něco děje


Gora
01. 12. 2021
Dát tip

Já to nechám, Štírko, na každém, jak uzná za vhodné.

Soutěž haiku by byla dobrá, počkám, až ji někdo uskuteční, abych se mohla zúčastnit...

První příspěvky pro BR dorazily asi hodinku po vyhlášení, to znamená, že autoři se soutěží již počítají... jsem ráda.


Štírka
01. 12. 2021
Dát tip

Je to můj názor - píšu, jak to cítím... : jedna báseň - jeden dojem... a ne, že jedna je dobrá... delší básně také nehodnotíme dle určité sloky... Možná vy haiku měla být soutěž extrra...?


Gora
01. 12. 2021
Dát tip

Štírko, teď jsem přišla a ihned reaguji... tvého prvního komentáře jsem si bohužel nevšimla, asi přišel, když jsem odpovídala na dotaz předtím... 

Pokud někdo píše haiku nebo miniatury, proč by dle svého uvážení nemohl zaslat do soutěže třeba sadu? nepíšu, že "několik krátkých básní"... 


Štírka
01. 12. 2021
Dát tip

Promiň Goro - brala jsem zrovna hovor a odeslala text bez kontroly..... mělo být ...vždy bude zaslána jen jedna báseň a ne varianta : několik krátkých- jak navrhuješ- to mi nepřijde rovnocenné... Ale vidím, že stejně nereaguješ... :-)


Gora
01. 12. 2021
Dát tip

Jistě... pokud se jim bude chtít.


Mohou soutěžit i neantropomorfní veršodlabatelé?


Štírka
01. 12. 2021
Dát tip

Vidíš: góro: já bych se přikláněla k tomu, aby mohla být jen báseň – aby to bylo jedno vyznění, které na člověka zapůsobí , ne výběr AANNN=hlas apod... To nejsou pravidla


Gora
01. 12. 2021
Dát tip

Abakus, díky za zájem, ano, několikrát se zúčastnili i kolegové ze Slovenska, jsou srdečně zváni, to je jasné! Délka JEDNÉ básně je na každém, může to však být i sada miniatur. Prostě přiměřeně!! Forma je na autorovi...


Abakus
01. 12. 2021
Dát tip

ahoj Gora - jazyk? počet básní? a v niektorých prípadoch dľžka viazaného a  neviazaného útvaru? Môžu sa pripojiť aj súdruhovia zo Slovenska? 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru