Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedinečná partie

02. 12. 2021
17
20
422

Pije jako každý - má to pod kontrolou

nachází ji pomočenou v posteli, dítě s plnými plínkami

Šňupe - jen pro zábavu

mluví na ni netopýři při úplňku nakřivo

Nabídla mi tělo - na revanš

jen jediný jí totiž rozumím

aby to hezky pokračovalo ...

Aby to hezky pokračovalo - poslal jsem ji ke kolegyni

 


20 názorů

je to tak


Řecký bůh Dionýsos vypadal jako obézní ochlasta, ale když se rozčílil, každý se radši rychle poroučel pod stůl. Jistý Midás by o tom mohl vyprávět svoje. Někomu dokonce tak zatemnil mozek, že jí třeba připadalo, že je kurátorkou výstavy umění, a přitom se probudila v lese mezi ostatními bakchantkami s kocovinou. 

A z toho plyne poučení, že nadpřirozeným bytostem se nedá věřit, a že sklenička po každém jídle příjemně podporuje trávení a zvedá člověku hodný HDL cholesterol. Mňau!!!!!


Alenakar
03. 12. 2021
Dát tip

Ty jsi psychog... Já si jen myslím, že to, co v úvodu popisuješ jsou tzv "racionalizace". Charakteristické sebeomluvy. Můj strýc, bývalý notorický alkoholik, který to ale zvládl, protože má ženu po infarktu a musí se starat o všechno sám, kdysi říkával: já moc nepiju. Dám si dvacet, třicet piv, tak jako každý a du dom.  


tak to mám radost


cassy
03. 12. 2021
Dát tip

jakoby pouhý záznam skutečnosti...chycený za uši...a co jiného je báseň...paráda


Al Jal Úd
03. 12. 2021
Dát tip

Zajímavá, líbí se mi


... ani hodně zkušený a vynikající terapeut nezvládne úplně všechno, souhlasím a dík za komentář se zamyšlením


AFRODITA
02. 12. 2021
Dát tip

přísný, to se, ale klientům děje často v různých pomáhajících situacích, hodnědobrý a zkušený terapeut to zvládne a nikam ji neodkloní, ale chápu, že to vždy nelze zvládnout.

tip za zamyšlení***


Majaks - ani bych to nezkoušel


Nina Lili - je to tak v mnoha případech, náhodou ne v tomto


Janina6
02. 12. 2021
Dát tip

Vyprávíš to s nadhledem, ale vlastně je to hrůza... Fakt šikovně napsané.

Neznělo by ti líp "já jediný jí totiž rozumím"? Jen jediný mi přijde jako zdvojení téhož.


Kočkodan
02. 12. 2021
Dát tip

To je ještě smutnější, než kdyby šlo o karban.


Nina Lili
02. 12. 2021
Dát tip

To je tak, když první chlap, který jí konečně doopravdy naslouchá, je její terapeut...Hodně smutné...Ale to vyústění se mi moc líbí, dává to tomu trochu nadsázky :)


tam je problém v těch sexuélních atacích, ty bourají terapii


To je smutný příběh a sen psychologa to taky nebude.


Lili.
02. 12. 2021
Dát tip

Drsný,syrový text ze života a přesně to se mi líbí.


annnie
02. 12. 2021
Dát tip

Trochu se obávám, že to (přinejmenším ještě dlouho) asi bude pokračovat poněkud nehezky...

Ještě si oprav pomočanou

Tip a.


dík za objevení překlepu, komentář a tak


Gora
02. 12. 2021
Dát tip

Pragmatický závěr, který to neštěstí jedince částečně pozvednul...

mluví na ni netopýři přiúplňku nakřivo - při úplňku


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru