Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sirael

07. 12. 2021
8
7
329
Autor
Beed

Iluzi odvály

vichry vět

Kořeny začaly

střízlivět

 

Volit si menší

ze dvou zel -

Nežít či zabít

Sirael

 


7 názorů

lawenderr
18. 12. 2021
Dát tip

líbí se mi ty kořeny :) super představa ... zbytek mi přejde trochu Sirael ... 


Beed
18. 12. 2021
Dát tip

Ostrich - Sirael je žena stvořená k obrazu tvůrce, není skutečná, je umělá, chová se a žije tak, jak byla naučena - ta volba spočívá v tom, jestli, když si to její skutečné já (kořeny) uvědomí, má pokračovat v "nežití" nebo se vrátit ke své podstatě, poslat iluzi k šípku a být Kateřinou :)


Ostrich
18. 12. 2021
Dát tip Beed

Podivná volba... Zabít Sirael jako symbol iluzivní postavy, když ta přece tak jako tak už nežije, protože iluze jsou přece odváty - co to je za volbu, zabíjet mrtvolu? A když zůstane mrtvola žít, když tedy se iluze nějak polijí živou vodou, tedy když se konfirmační zkreslení pustí do vichrů vět a postupně je v paměti promění v něco jiného....  tak pak to znamená nežít? 

Ale hezky napsané to je, jakkoliv zmotané jsou pro mne v tom jinotaje :-)


Beed
08. 12. 2021
Dát tip

javavia - také zdravím, děkuji, byl to takový malý pokus o návrat...


javavia
08. 12. 2021
Dát tip Beed

Zdravím,  zajímavé verše, dobré rýmy i rytmus



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru