Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brácha na bráchu nemusí být vždycky korupce (:-D

11. 12. 2021
6
25
445
Autor
Oldjerry

25 názorů

zvedavec
20. 04. 2022
Dát tip Oldjerry

zdravím Ťa, Oldjerry

potešil si ma svojjou opätovnou prítomnosťou

veľa zdravia!!!


Janina6
19. 04. 2022
Dát tip

Ahoj, jsem ráda, že jsi zase zpátky! Ať se ti daří co nejlíp :-)


vesuvanka
18. 04. 2022
Dát tip

Jardo, přeji Ti brzké uzdravení. 


Gora
18. 04. 2022
Dát tip

Tak se drž, Oldjerry... 


Oldjerry
18. 04. 2022
Dát tip

Nestačil jsem to už napravit - ještě večer mne odvezli do Ústí na kardiologii, druhý den - následovala operace, po návratu odjezd do Průhonic na  výměnu oční čočky, stalo se a navíc jsem tam chytil omikrona... další týden v nemocnici  v neskutečném  bordelu po dvou letech péče o coviďáky. Léčím se dodnes a do svého oblíbeného Písmáka jsem se dostal až dnes.

Je samozřejmé, že v této situaci na samolibé dementní vtipálky seru (a to já vulgarizmy nepoužívám, trubko)!!


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

SUPER!!! Konečně svěží vítr vane vytřískanými okny nekropole, a holoubkové siví staví si zobáčky hnízda mezi urnami! ;-)

Já tleskám, Mistře, a prozradil byste nám ještě, které to vydavelství vám nakonec nabídlo nejvíce za exkluzivní publikační práva? ;-)

Tywe, jestli tohle dílo bude soutěžit v místním fanklub bingu, tak hlasuji všemi svými identitami! ;-DDDDDD


Štírka
11. 02. 2022
Dát tip

A já si říkám: teeeda, to je originální - tomuto říkat povídka... a pak čtu komenty... :-)


a2a2a
11. 02. 2022
Dát tip

Jaroušku, skleróza je roztomilý projev našeho věku, za kterou nám je leckdo vděčný.


dnes je u nás upršano ... tak či tak želám pekný deň***


Aru
11. 02. 2022
Dát tip

z toho si nic nedělej, já blbnu pořád a šířím kolem chaos, svět je švihlý místo ;)


Oldjerry
11. 02. 2022
Dát tip zvedavec

Lidi, já vás mám rád. Vrcholové - a neznám nic podobného: tip za stařeckou demenci. Ale dík - na vděčnost ještě nezapomínám...


Oldjerry
11. 02. 2022
Dát tip

Jste laskaví... jen já asi vím, že blbnu a už se těším, až to zapomenu.  Je to velice skličující mít ještě schopnost pozorovat, jak blbnu...


a2a2a
13. 12. 2021
Dát tip blacksabbath, lawenderr

Smazání znamená prostor k vylepšení, Jaroušku. Studnice zůstává, jen otočit rumpálem.


A drobná roztržitost nemusí být vždycky skleróza.


Janina6
12. 12. 2021
Dát tip Gora

Zdravím, Oldjerry, tak to napiš znovu, název vypadá zajímavě!


Zbora
12. 12. 2021
Dát tip

TIP! :)


Štírka
12. 12. 2021
Dát tip

Těším se na text... :-)


K3
11. 12. 2021
Dát tip Gora

Radši zůstaň.


Abakus
11. 12. 2021
Dát tip

ale aspoň sa to rýchlo čítalo.


pekný večer***


Aru
11. 12. 2021
Dát tip

to se stává Oldjerry, ahoj ;)


Oldjerry
11. 12. 2021
Dát tip

Sorry,

text, který měl být nosný, jsem - bohužel - omylem smazal.  Velice se omlouvám, ale už toho asi budu muset nechat - psaní... začínám blbnout.  Kdybych to fakt! nastalo, tak všem Písmákům  ahoj! Pokud ale se snad ještě s něčím, co  svou blbostí nesmažu... vrátím...

 

tak se holt!! ten ahoj odloží - no....


Aru
11. 12. 2021
Dát tip

text se nevložil


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru