Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpověď

11. 12. 2021
1
4
233
Autor
blecha113

 

Zpověď

5-11.12.2021

Odjely děti, utichl dům a to tak že slyším šepot sousedů

Uklidím smetí, uzavřu den a ptám se sám sebe jsi spokojen?

Ref1: Bože víš, jak moc mi chybí kouzlo společných rán

          Ty víš, jak se stydím, že jsem sám…

 

Večer si lehnu, vidím jen zeď a ptám se, proč žiju tady a teď

 Vždyť to k ničemu není tak ptám se zas, jestli já tady nemarním čas?

Ref2: Bože víš, jak moc mi schází vůně letních večerů

           Ty víš, jak někdy ztrácím důvěru….

 

Co bude zítra, dnes nikdo neví, zda vrátí se zpátky do těch samých dveří?

Koho kde potká a osloví, a změní běh života soukolí

Ref3: Bože víš, kde se skrývá, cíl co na srdci mám

           Ty víš, když se dívám vzhůru ke hvězdám

           Bože víš, kolik zbývá, večerů a voňavých rán

           Ty víš a já nevím, ale odpověď najdu si sám….

    


4 názory

blecha113
13. 01. 2022
Dát tip

Ahoj

samozřejmě je to "můj" skutečný příběh.Osobní vyznání,momentální splín po tom, co děti odjely zpátky k mamince a já zůstal opět sám.V té chvíli se zrodila tahle "bolavá" píseň.Mám takových víc.Je to pro mě jeden ze způsobů jak zhmotnit bolest nebo trápení které jinak vidět není.Samozčejmě kdybych byl zamilovaný,budou to písně asi jinačí :-)

Hudebním zaměřením jsem folkař s přesahem do jakéhokoliv žánru který mě momentálně napadne,prostě podle nálady.

 


Alenakar
03. 01. 2022
Dát tip

Bleško,

některé texty příběhy obsahovat mohou. Hlavně country nebo šanson přináší hodně příběhových písniček. Příběh ale není nutný. Někdy postačí pocity, zpověď, vyznání... Slova by měla hlavně vyvolat emoce, které jsou v souladu s hudbou. Současný text není kramářská písnička. Jde v něm hlavně o emoce.


blecha113
28. 12. 2021
Dát tip

Díky za názor,zatím je to jen o hraní si se slovy a rýmy.Melodie vznikají samy ale chybí mi příběhy které bych do melodií vložil.Píseň nikdy nevznikne bez určité fascinace událostí která se stala nebo měla /mohla/ stát.Předem děkuji za jakoukoliv další kritiku či názor,neb jen zkušenosti nás tvarují a varují do budoucna.


Alenakar
13. 12. 2021
Dát tip

Co bude zejtra? Kdožpak ví? Zejtra si lehnem do rakví. ...Praví Franta Gellner. Tvoje písnička je ale optimističtější. Tip. 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru