Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ako som ozbíjala Mikuláša

14. 12. 2021
6
18
487
Autor
Abakus

...

Ako som ozbíjala Mikuláša

Konečne sa obchody na chvíľu otvorili a ja som vyštartovala niečo nakúpiť s vedomím, že mi to zase o chvíľu zavrú. Hádzala som  pomaly veci do vozíka a v tom som uvidela Mikuláša. Mal sane, na nich košík plný darčekov pre deti. A bola tam aj zbierka štetcov, presne taká, akú som potrebovala a presne taká, kvôli ktorej sa mi nechcelo absolvovať ten obchoďák zase od začiatku. Zalovila som v mikulášovej nádielke a vzala som si dve balenia štetcov  a hodila do svojho košíka.

Až budem klopať na nebeskú bránu – pri mojich schopnostiach viem si otvoriť väčšinu historických zámkov bez nejakých veľkých asistencií, ale slušnosť je slušnosť. A o zvončeku sa v biblii  nepíše. Teda až jedného pekného dňa zaklopem, budem iba dúfať, že tam nebude sedieť na vrátnici naježený sv. Mikuláš.


18 názorů

jen podle věku:-))))))


Abakus
15. 12. 2021
Dát tip

Blacky - ty si postaršia ženská?


vytahuju z váčku a směju se pod vousy :-)))))


Abakus
15. 12. 2021
Dát tip

Ahoj Blacksabbath, máš tip v košíku, alebo na saniach ?


ja tě o tip neozbíjam:-))))))


annnie
14. 12. 2021
Dát tip

Šmánkote! Nesmažem to??? :) :) :)


Abakus
14. 12. 2021
Dát tip

No Annie! Považovala som ťa za vzornú žiačku!


annnie
14. 12. 2021
Dát tip

No teda! Já zírám! To já jenom utekla ze školky s Pepíčkem a na gymplu chodila za školu. Jo a jednou jsem spolupracovala při ukrývání psa, ukradeného majiteli, který ho týral... Jsem žabařka...


Abakus
14. 12. 2021
Dát tip

Alegna - asi budem musieť maľovať, nijak inak to neodčiním.


Abakus
14. 12. 2021
Dát tip

Ahoj Annie - ak to vezmem historicky, tak toto nebolo moje prvé previnenie.  Ale prvý raz som ozbíjala Mikuláša. V 16 som zavrela šéfa dámskeho oddelenia v jednom obchodnom dome do jeho vlastného oddelnia. Ale toto je čerstvé - včerajšie. 


Alegna
14. 12. 2021
Dát tip

takže Mikulášské štětkobraní .... to máš tedy vymalováno :)


annnie
14. 12. 2021
Dát tip

A nie si ty dieťa??? Tož čo by si si nemohla ponúknuť???

Já vím, že to je ďábelská advokacie... Tak jsem si to teď taky pěkně zavařila... Nu, co by jeden neudělal pro kámošku :) ....


Abakus
14. 12. 2021
Dát tip

Kočkodan - nemusím chodiť až k Jánošíkovi - v base sedeli všetci moji starí rodičia plus moja mama a otec bol vysídlneý z Bratislavy v rámci akcie"B". Kam sa na toto hrabe jeden Jánošík. 


Kočkodan
14. 12. 2021
Dát tip Gora

 

Tvoje pocínání (mozná ovlivnené pradávnými Jánosíkovskými geny) nemohlo být Mikulasi ukradené.


Gora
14. 12. 2021
Dát tip blacksabbath

Vtipné...

Taky ti přeju, aby Mikuláš do té doby na tvůj kousek zapomněl:-)


neboj ... oni to merajú inak ... neviem či od buka do buka, ale je možné, že od srdca do srdca***


Abakus
14. 12. 2021
Dát tip dievča z lesa

Ahoj dievča -  no vzhľadom na to ako viem kresliť, asi by som rozpálila do biela aj zvyšok svätých, ale zase na druhej strane, väčšinou sú to mučedníci a  teda niečo by mali vydržať, napríklad aj obrázky odo mňa. 


namaľuj(te) mu niečo tými štetcami ... možno si ho udobríš už teraz***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru