Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fight the Power!

14. 12. 2021
19
16
446
Autor
Kamamura

Trocha muziky nemůže škodit...

Řekl jsem státnímu

molochu:

"Co strčit sám sebe

do lochu?"

 

A co na to státní

moloch?

Odvětil v jedné ze svých

poloh:

 

"Tibeťan přežije, má-li jen

lam pár, ně-

kdo jako ty ať si stěžuje 

v lampárně!"

 

Od té doby píšu 

na arch

slova jistá,

že po světě běhá další

anarchista!


16 názorů

Lili.
01. 01. 2022
Dát tip

Zůstávám nadále v úžasu nad tímto dílem...hele...klidně ho nazvu i dílem vele...

...již třímám tip osudu a vrhám jej do zápočtu tvého,neb tento den zvítězilo pero nad mečem...aha...perem už se moc nepíše,tak to už je fakt moc.

No...prostě tip...


Rhodesie
17. 12. 2021
Dát tip

SKVĚLÝ! PARÁDA! DOKONALÝ! Tip


Al Jal Úd
16. 12. 2021
Dát tip

Skvělé :)


I u vidění toho všeho Pán s bolestí pravil: Kdybys, Písmáku, alespoň v tento den pochopil, co ti slouží ke spáse! Leč je to skryto před zraky tvými; a přijde den, kdy kámen na kameni v tobě nezůstane, protože jsi nerozpoznal den navštívení svého. Nepotřebujíť zdraví lékaře, ale nemocní. 


Kamamura
15. 12. 2021
Dát tip

Nu a jak tento velikán české literatury a dřevorytu pravil, já pouze činím.

Heslo "Chodím, tedy jsem" je nejen výborný název pro punkovou kapelu, ale i obstojný námět pro příběh o zázračném uzdravenci, který ihned po Ježíšově zázraku konvertoval na Descartesův racionalistický determinismus, díky kterému nově nabytou silou dedukce jasně demonstroval spornost existence hypotetického Všemocného Boha, a podkopal tak mechanismus Ježíšovy schopnosti konat zázraky natolik, že sám ihned znovu upadl na podlahu, neschopen po dokončení své brilatní filipiky učinit další krok.

Deus Vult!!!


Kamamura
15. 12. 2021
Dát tip

... Paseka se příšerně zasmál, načež pravil:

"Tu hned sama uvidíte, kterak peklo mi slouží v nehodách mých, a že každá škoda moje ku prospěchu mému jenom směřuje! Já jsem sice, pravda, ten štoček v sazbě zapomněl a podruhé omylem vytisknul, leč tím se docela nic zlého nestalo. Právě naopak. Ten první otisk se nechá tak, jak je, a na tom druhém se přidělají akvarelem plameny šlehající z toho zámku. V některé z příštích kapitol nechám mu ten zámek vypáliti, tomu Portmonovi, od zednářů nebo od jezovítů; ještě nevím. Že tn hrabě stojí při tom požáru na stejném fleku jako na prvním obraze nic nevadí, to svědčí jen o jeho sebeovládání a klidu (vhodnou větou se to v kapitole podotkne a rozvede), a v Litomyšli budou z toho mít radost. V Brně jak by smet; víte, jak tam jsou po každém štočku jako čert po hříšné duši. Mordie sakra, ti zas budou klít, že se někde stránky nekryjí. Ten pravopis a chyby, himl, to je dorazí! Když si vzpomenu, že to oznámili v tom Blafofilu jako vědeckou práci, a teď dostanou takový žvást, pošel bych z toho smíchy!"

- Josef "Paseka" Váchal - "Krvavý Román"


Chápu tvoji důmyslně skrytou narážku - chodím, tedy jsem (ambulo ergo sum, řekl by klasik).


Kamamura
15. 12. 2021
Dát tip

Proto jsem chodím, protože bez vás, kamarádi, bych si nikdy neužil tolik legrace. 


No vida, s rýmem, s rytmem a s nápadem. Skvělé.


cassy
15. 12. 2021
Dát tip

někdy mívám podobné pocity...


Safián
14. 12. 2021
Dát tip

Není to úplně dotažené. Tip


Benetka
14. 12. 2021
Dát tip

LUXUSNÍ !!!


Dát tip Bačkovský

kdo má šňůru na státního molocha

v životě se pokochá

musí však být ticho, nikde čnít

a šňůra má být pupeční

 

pak si šeptem zařve sláva

moloch ten je dojná kráva

 

 


annnie
14. 12. 2021
Dát tip Benetka

Třetí sloka je stěžejní. Obstála by i sama o sobě. Dokonce možná... :) :) :) Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru