Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 64.

15. 12. 2021
6
7
257
Autor
Benetka

Možná to bylo myšleno jako omluva za to jak ošklivě se k ní chová. Jak ji přehlíží nevnímá ignoruje zapomíná nevnímá... Aha - to už to bylo. Neva. I když ona neví proč se tomu tak děje. Že se ji snaží vymazat. Z obrazu. Vypáleného na sítnici. Namalovaného ve zbytcích mozku. Vyřezaného do srdce......

Neví.

https://www.youtube.com/watch?v=Or8ZMqfaFak&ab_channel=loveKC4E

Jeho život je hlupačka.

Éééeee téda...

Houpačka.

Nicméně má na paměti krásně hřejivá slova člověka který se asi vymykal hranicím všeho: 

ŽIVOT JE JEN NÁHODA

JEDNOU JSI DOLE

JEDNOU NAHOŘE

A tak se tak potácí od ničeho k něčemu a zase zpět a hledá kde vykvet rudý květ a spolu s Petrem Novákem si zpívá: A to je svět...

I střídá si ty své tupé ultradepresivní dny s těmi kdy je schopen alespoň malilinko funkovat...

Kupříkladu včera večer -navzdory tomu že se i tak nakonec zlil jako mužik- funkoval na výbornou! Makal jako barevnej v kuchyni: Myl hromady riadu za ty týdny nečinnosti a pak vařil a pařil a pařil a vařil a pouštěl si alkohol a rock do žil. Po weekendu mu zbyla hromada kysaného Tuřanského zelého. Jo. V sobotu vařil kapustnicu ale co s tim zbytkem že jo? Dyk to má půl kila dohromady! Toš vymyslel že udělá Záhorácký závitek. To má tůze rád! I našel recepis a... Než počal tvořit tak napřed piss_ A  jal se potvořit. Plátek vepřového umlácený paličkou na maso úplně do mrtva. Osolený opepřený pokladený plátky pikantní maďarské slaniny - (pro kteroužto neváhel se znovu převléct z pyjama do obleku a jít zakoupit do superhypergiggamárketu CooPJednota Děrévňa Grúšky) - a doprostřed toho zelé a zamotat a zapíchnout párátkem! A když dopíjel šesté pívo tak jej napadlo že Jí po týdnech... Ach ano. Bezmála téměř. Napíše.

Lásko moje žiješ ještě? A na můj jazyk drzý klidně vem si kleště! Co budeš mít zítra na oběd? Odpověď: Mäso brambory a cuketu. Prečo sa pýtaš?

Odpověď Re: A nechtěla bys pro změnu Záhorácký závitek bramborový knedlík omáčku? Zase jsem moc vařil...

Neviem čo je Záhorácký závitek ale dám si rada Slávi si hodný:)

Tak když nevíš tak se nech překvapit! Domluveno! Zítra mám oběd pro Tebe já. Pro tebe já.

Oki nechám ďakujem:) A tak... Ja zjem aj 2 obedy:D

Ja viem ži si žroutík!

 

A dnes když byla příležitost tak jí to připomněl. Přijď ve dvanáct do kuchyňky a tam u linky dám tím Tvůj díl jo?

Přišla jen s asi patnáctiminutovým spožděním a on jí říká: Už jsem myslel že jsi zapomněla! A její odpověď je prostě jen její:

Na jedlo?! To nezabudnem nik!

A tak jí krájel bramborový knedlíček a poočku sledoval ten její ve tváři ďolíček a přidal závitek_

A je tam slanina!!! Nadšeně kvitovala ona. A kolik chceš omáčky?

Veľa veľa veľa!

(A ty Slávi - koľko chceš lásky??? >Veľa veľa veľa.)

 

Konečnou tečku za tím vším udělala jejich společná kolegyně. Řekla mu: Zlatohnědá přišla do kanceláře s talířem jídla a zářila jako sluníčko. A vrhla se na ten talíř jako šelma na kořist a přitom se oblizovala až za ušima. A... A taky tiše předla. Jako správná kočka. A já ti za Ni moc děkuji! Rozpaky... Ty snad on ani nezná. Ale tady byl hodně blízko... Inu - to je prostě svět. I řekl kolegyňce:

To víš?!

Bylo to vařeno s LÁSKOU.


7 názorů

Rhodesie
17. 12. 2021
Dát tip Benetka

No, je to MŇAM... Ještě, že jsem právě po obědě, jinak bych asi snědl s chutí monitor. Tak ho jenom olizuji.


Zeanddrich E.
16. 12. 2021
Dát tip Benetka

Hezké :)

(to já jsem kolegyňkám do práce přinášel ..všechno možné (např. včetně burčáku :) ), ale  kuchařské výtvory jsem si tedy nedovolil :) )


blacksabbath
16. 12. 2021
Dát tip Benetka

Bene...ty se mi snad snívaš.......ňam...:-)))).........*/************


Alegna
15. 12. 2021
Dát tip Benetka, blacksabbath

Jak láska prochází žaludkem


Kočkodan
15. 12. 2021
Dát tip Benetka

Slyšel jsem to její mlaskání až sem...


annnie
15. 12. 2021
Dát tip Benetka

Jojo, bohům obětiny přinášeti...


aleš-novák
15. 12. 2021
Dát tip Benetka, blacksabbath

Voní to až sem ...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru