Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

POUŠŤ

27. 02. 2000
5
0
1500
Autor
Sarken

Mlčí a dívá se
zalitá světlem
mlčí a dívá se
utopená nocí

Pomníky starých králů zaváté věkem vzpomínky svatých chrámů na slávu co odešla s vděkem. Tiše čekají v hvězdných očích sfingy dychtivě lokají čas vesmírné gongy. nicotné strasti lidí pronesl vítr kolem přízraky mlčky chodí bílým písčitým polem. jeden člověk jeden život úplně všechno a vůbec nic proti bráně věků.
Prokletí
17. 08. 2000
Dát tip
*Poušť: Pro mě nestravitelný, nechávám bez komentáře...

Saxanka
03. 06. 2000
Dát tip
Teda tahle mne překvapila(ostatně jako vždycky) Ale je naprosto a bez vyjímek TIPová

Dany
06. 04. 2000
Dát tip
I mne přitahuje Egypt - Anupův prst, když kyne k cestě - Horova křídla snad i mou hlavu chránící, když Rachef je už mrtev - Thovtova moudrost, tak podmanivá, mocná, zednářská - ..... ..... krásná báseň .....

Sly
20. 03. 2000
Dát tip
...musel jsem se vrátit, nedalo mi to, ach... hvězdné a kamenné oči sfing, pyramidy TIPoval bych do nekonečna, leč nejde to... tahle se Ti opravdu povedla

Sly
17. 03. 2000
Dát tip
Tak teď ses trefila naprosto přesně… Egypt, sfingy, mystika věků, věčnost a smysl toho všeho? Hledáme a hledáme, občas něco i najdeme, upadneme, s pláčem se zvedáme a za vraty dalšího dne čeká nás smích… Je to hluboké a krásné TIP…

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
no, už jsem od tebe četl hezčí, ale i tak je to pořád dost dobrý... teda na princeznu ;-))

Astrálka
27. 02. 2000
Dát tip
* Sarken, je to krásne, aj prológ: Mlčí a díva sa :-)
* púšť síce rada nemám, mne sa zdá: že Dunami na čele mračí sa :-)

AZALIN
27. 02. 2000
Dát tip
***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru