Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dar

18. 12. 2021
7
19
437
Autor
K3

 

Milý Ježíšku.

Chtěl jsem se přidat

k těm zvířátkům, řemeslníkům

a poutníkům v Betlémě

a dát Ti něco alespoň o vánocích.

Jenže nešlo to, nedostal jsem se tam.

Ale jak Tě znám, Ty bys to stejně

zase daroval někomu jinému, viď?

A tak jsem se nakonec

tím obdarovaným

stal sám.


19 názorů

K3
29. 12. 2021
Dát tip

Teď ti nerozumím, proč opakuješ již vložené komentáře?


Štírka
28. 12. 2021
Dát tip

Ja to chapu ve smyslu : strejda nepije. Dam mu dobrou slivovici, ale on by ji zase nekomu dal a tak ji radeji vypiju sam...

chapu to spatne ...?...:-)


Štírka
28. 12. 2021
Dát tip

No řekla bych že tady by to trošku sebekritiky sneslo... co tys chtěl říci  – to jsem nenašla. Škoda

jinak myšlenka – tak jak jsi popsal teď slovy – ta se mi líbí moc


K3
19. 12. 2021
Dát tip

děkuji, Renato.


bixley
19. 12. 2021
Dát tip

originální pohled.


Štírka
19. 12. 2021
Dát tip

No řekla bych že tady by to trošku sebekritiky sneslo... co tys chtěl říci  – to jsem nenašla. Škoda

jinak myšlenka – tak jak jsi popsal teď slovy – ta se mi líbí moc


K3
19. 12. 2021
Dát tip Gora, Štírka

Štírko, naprosto špatně. Má to co dělat se skutečnou vírou, láskou a dobrem. A se skutečnou radostí z daru a z obdarování. Možná jsem to ale špatně napsal.


atkij
19. 12. 2021
Dát tip

Štírko, vím, že to tak přesně v básni není ... ale ctenářská interpretace mě může zavést kamkoli...


Štírka
19. 12. 2021
Dát tip

Ja to chapu ve smyslu : strejda nepije. Dam mu dobrou slivovici, ale on by ji zase nekomu dal a tak ji radeji vypiju sam...

chapu to spatne ...?...:-)


K3
19. 12. 2021
Dát tip

Honzo, děkuji ti.


zeleda
18. 12. 2021
Dát tip Gora, K3

Karle, měl jsem si to asi přečíst vícekrát. Jestli něco nesnáším, tak to, jak nás týral na gymplu češtináíř - co tím chtěl básník říci? Nerad lezu autoru do hlavy. Ctím autorskou licenci a když něco hned nepochopím, tak to není chyba autora, ale moje. I v tomto případě. Člověk může být obdarován i vlastním pocitem. Promiň!


K3
18. 12. 2021
Dát tip

Honzo, co je na tom nelogické. Můžu ti vysvětlit co jsem myslel.


zeleda
18. 12. 2021
Dát tip

Karle, nezlob se, ale tentokrát logiku nenalézám. I když myšlenka je originální a pěkná. Ale je to tvůj text. 


K3
18. 12. 2021
Dát tip Gora

Irčo, zprvu se mi tam ten vlastník líbil, nechtěl jsem opakovat podobná slova a nenapadla mě ta zprávná formulace. Ale ted,ˇ když jsem to opět četl, tak mě to slovo bouchlo do tváře a přitom je to tak jednoduché. Spěchal jsem, nechtěl jsem vkládat po vánocích. Dík.


Gora
18. 12. 2021
Dát tip

Karle, myšlenka je skvělá - jen k závěru /vlastníkem/ jsem měla malou připomínku...

Kategorii bych klidně dala - volný verš... provedení spíš odpovídá básni... 


Štírka
18. 12. 2021
Dát tip

Atkij... z čeho soudit, že chtěl darovat sebe...? 


K3
18. 12. 2021
Dát tip

atkij, Alegno, děkuju, a přeji příjemné snění o vánocích.


Alegna
18. 12. 2021
Dát tip K3

atkij má pravdu .... bavilo mě číst, pro mě originální pochod myšlenek, který má svou logiku :-)


atkij
18. 12. 2021
Dát tip blacksabbath

Darovat si sebe nemusí být málo, spíš naopak...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru