Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Blahopřání

18. 12. 2021
10
14
346
Autor
zeleda

Milí Písmáci, opět jsem trochu pauzoval, tak vám alespoň posílám velký pozdrav a blahopřání. Užívejte si života!! Pořád za to stojí, zejména v tomto nepříznivém čase.


14 názorů

díky, krásné svátky


vesuvanka
19. 12. 2021
Dát tip

Honzo, díky za přání. Přeji Ti také krásné a Vánoce, a v novém roce hodně štěstí, inspirace k psaní a hlavně zdraví!


Alegna
19. 12. 2021
Dát tip

Krásné přání, taky si užívej života, svátků a na zdraví


zeleda
19. 12. 2021
Dát tip

Renato, díky. Skoro jsem to přání vzal metaforicky. 


zeleda
19. 12. 2021
Dát tip dievča z lesa

Přátelé, všem vám děkuji. Stando, pokusím se zachovat si alespoň něco. I to málo mě potěší. 

Dievča - jsem rád, když vidím někde slovenštinu. Moje žena byla z Humenného. 


bixley
19. 12. 2021
Dát tip

Taky přeju krásné Vánoce a v novém roce hlavně zdraví a stále hbité pero!


Hlavně si zachovat svěžího ducha.


díky za přání.....já ti přeji,,,,,, cukrovím a jehličím provoněné vánoce a v novém roce...hlavně zdraví!!!!!


MilanH
19. 12. 2021
Dát tip

Též přeji krásné a veselé vánoce

a hodně štěstí a zdraví v novém roce 2022


lastgasp
19. 12. 2021
Dát tip

Jendo díky za milé přání. Tobě hezké Vánoce a pevné zdraví a spokojenost v novém roce 2022.


na zdravie!***


Gora
18. 12. 2021
Dát tip

Tobě nápodobně, a díky za přání!


K3
18. 12. 2021
Dát tip

Máš pravdu, pořád je lepší žít, a naplno. Ale to ty víš, jak vidím z pohlednice.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru