Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Moucha na neděli

28. 05. 2002
10
0
1509
Autor
KikinaV

V jedné chytré knížce jsem četla, že včely při rojení "radostně a zjihle chvějí křidélky".Z bezpečnostních důvodů jsem pro jistotu pozorovala zblízka jen mouchy, ale zdá se mi, že na tom přece jen něco bude .. Všimli jste si, jak hezky si čistí nožičky a křídla? Jako když si člověk mne ruce. Úplně cítím to šimrání.:-) A tak .. Pokud doletím, snad mě neplácne moc silně ... :-))

 

Tikání budíku, těžká jsou víčka,

zítra je neděle a rozečtená knížka

čeká, čeká

na chvíli pouhou,

kdy zavřu oči,

usnu

a stanu se třeba .. mouchou.

 

Zabzučím, vzlítnu,

roztáhnu křídla,

odletím za tebou …

celičká zjihlá …
Pokusák
28. 07. 2004
Dát tip
:-))) *T

Josefk
04. 11. 2002
Dát tip
já včelař si příště všimnu :-) zjihle :-)

Radost
03. 06. 2002
Dát tip
Cyndi: já nevím, co mají mouchy - asi spíš nožičky, co? hm, to je ta paměť a zbrklost :) omlouvám se, ale i s těma ručičkama to zní docela dobře, ne?

LadyDark
01. 06. 2002
Dát tip
:o)))

Cyndi
30. 05. 2002
Dát tip
to zas taková blbůstka nejni, dyk by to obstálo jako normoš věcička, né? moc hezký a takový s dětským nádechem prostoty... :) * Radost: ručičiky? :)))

Indy
29. 05. 2002
Dát tip
Zabzučím, vzlítnu, roztáhnu křídla, odletím za tebou … celičká zjihlá … ...no vidim to v barvách :-) (na(ne)štěstí mám v některých ohledech až přebujelou fantazii). Dost dobrý.

Wopi
29. 05. 2002
Dát tip
:)

Albireo
29. 05. 2002
Dát tip
Líbí se mi. Nejdřív mě trochu zarazily rýmy, ale když jsem se na ně zaměřil, tak ony vůbec nejsou špatné. Tip

misak
28. 05. 2002
Dát tip
Potesilo...

siti
28. 05. 2002
Dát tip
Asi bych nechtěl, aby zamnou někdy přiletěla moucha, i kdyby byly zjihlá, ale jinak jeto móóóc hezký. (asi mám po ránu málo fantááázie - promiň)

Armand
28. 05. 2002
Dát tip
:)) milé a dohromady s prologem celistvé dílečko :)

papouch
28. 05. 2002
Dát tip
tybrďo, to je palba, tohle dílko nemá chybku a to říkám já, papouch blbůstkář (to je něco jako když nobelova cena sloučená s oskarem :-)) a... jinak... jak lidi mouchy nemaj rádi .. já su s nima celkem kámoš, já mám s mouchama úmluvu, že mi nepolezou do uší očí nosu pusy a já je nebudu plácat ... naopak .. moucha , když po člověku dupe, tak příjemě šimrá... to je jen předsudek, že moucha je nepříjemná .. to jsem se rozkecal :-))

Radost
28. 05. 2002
Dát tip
připomělo mi to jednu haiku: Nezabíjej mouchu nevidíš jak prosí jak vzpíná ručičiky? je to dost srandovní dílko a zaslouží si :)))) velký jako kolo od vozu

Pepo
27. 05. 2002
Dát tip
:o))) Včelička.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru