Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyhlášení výsledků čtenářské soutěže v poezii IV./2021

01. 01. 2022
6
17
1181
Autor
Báseň_roku

Vážení soutěžící,

zde je listina výsledků IV. kola celoroční soutěže v poezii za rok 2021. Blahopřeji, Phil, rebecco, dievča z lesa a Muamarku! Ostatním pak děkuji za účast, hlasování a komentování.

Básně na prvních třech místech postupují v lednu 2022 do finále pod názvem čtenářská Báseň roku.

Autoři si již mohou básně vystavit na své autorské straně.

 

Výsledky:

lovec snů                  Philogyny                7hl.      1.místo

poztrácelá                rebecca 13/CM          6hl.      2.místo             

polportrét                 dievča z lesa             5hl.      3. místo

Ke zpovědi               Muamarek                 5hl.      3.místo

 

Po nejkrásnější chvíli                    lencza                        4hl.

Spojeni                                            Okamžik                    4hl.

Poslední večeře                              Zajíc Březňák            4hl.

Hvězda na mrazivém nebi              Radovan J.Voříšek   3hl.

Hodina literatury                             zzlatý                         3hl.

Lesy                                                 supizmus                   3hl.

Algo.fobie                                        SantiE                        2hl.

něco se stalo                                   kvaj                            1hl.

 

Přeji do nového roku 2022 všem Písmákům pevné zdraví, dobré mezilidské vztahy a alespoň trochu poetické nálady...

Gora

 


17 názorů

Kamamura
16. 01. 2022
Dát tip

Požehnáni budiž výrobci sýra, neboť oni účastni budou zázraku Fermentace, od časů těchto, po všechny věky, Amen!


Báseň_roku
02. 01. 2022
Dát tip Muamarek

Díky všem za milé reakce. Brzy se sejdeme ve finále BR. 


lencza
02. 01. 2022
Dát tip

Já už jsem tu prve psala, ale asi neodeslala... Tak tedy gratuluju vítězům a vlastně i všem ostatním, kdo se zúčastnili, a děkuji organizátorce. Na soutěž jsem se moc těšila, baví mě číst předchozí si básně i komentáře v předchozích kolech a bavilo mě i tohle kolo. 


Muamarek
02. 01. 2022
Dát tip Zajíc Březňák, Gora

Chci tu velmi poděkovat Goře za neúnavnou snahu tento prostor zpestřit a autory povzbudit.

 Dále potom gratuluji vítězce. A mám radost, že se soutěži daří přitahovat nové autory, čztenáře i komentující.

 Vše nejlepší do nového roku i této soutěži.  


JSEM DOJATA.  Největší poděkování patří Davidovi B., pro nějž jsem tuto báseň napsala. Asi se to nedozví, ale tak už to chodí.


zzlatý
01. 01. 2022
Dát tip Radovan Jiří Voříšek

Myslím, že největším vítězem je Gora, která zase pár lidí zabavila. Jinak sláva vítězům, čest poraženým...


Philogyny
01. 01. 2022
Dát tip Gora, lawenderr, Alegna

Já toho moc nenamluvím, poslední dobou moc nenačítala, zlobí mne oči, snad už bude líp. Gratuluji všem, kdo se umístili i neumístili, hlavní je přežít tuhle dobu, umět si stát za svým a mít z něčeho radost. 

Škoda, že se nepřipojilo více autorů, soutěž je fajn, takový hraní... Takže gratuluji i Goře, nic není jenom tak, samo se nenakope, že. 

 


dievča z lesa
01. 01. 2022
Dát tip Gora, Alegna

krásne básne ... krásna súťaž 

vďaka Gora*** 

želám všetkým tvorivý a pokojný rok


Kočkodan
01. 01. 2022
Dát tip supizmus

Blahopřeji těm, kterým skončil rok 2021 nejkrásnějším myslitelným způsobem – skokem na stupně vítězů v BR. Slzičky štěstí byly přirozenou reakcí a ani trochu se za ně nemusejí stydět.

Ovšem již od pradávných dob je lidská radost doprovázena až takřka nelidským bolem. U někoho teče ona slaná tekutina, u jiného zase nervy. Můj hluboký soucit a porozumění patří těm, jenž se – ač nadopováni uklidňujícími medikamenty – převalují na lůžku, nemohouce stále pochopit, jak se jen ta tragédie mohla stát... Vydržte, hojivé účinky času se dostaví.

Než zatnu tipec kohoutku s tokem slov, tak si ani já ještě neodpustím nasměrovat svoje poděkování na Irču alias Goru, protože si utrhávala od huby čas (včera možná i chlebíčky a sklínku s opojným nápojem), jen aby se na Písmoni mohlo soutěžit.


gratulááácé vítězům a všem, každý urval nějaký bod!


Zajíc Březňák
31. 12. 2021
Dát tip Gora

A s gratulací vítězce a všem postupujícím. 


Připojuji se k poděkování za organizaci této zajímavé soutěže.


Janina6
31. 12. 2021
Dát tip Gora, Zajíc Březňák

Super výsledky :-) Těší mě, že se do finále vešly hned 4 básně! Gratuluju autorkám a autorovi. A přiznám se, že jsem odtajněnými jmény byla místy překvapená. Některé autroy jsem odhadla správně, ale třeba Muamarka jsem vůbec nepoznala (jsem u něj tak zvyklá na vázané verše, že mě to prostě vůbec nenapadlo...) Díky, Goro, za určitě náročné organizování soutěže, a ať to s ní (a s námi) "vydržíš" i příští rok.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru