Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spící černoška

03. 01. 2022
3
7
243
Autor
Kaj

https://en.wikipedia.org/wiki/Gustav_Klimt#/media/File:Gustav_Klimt,_Judith_II.jpg

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:The_Birth_-_Te_tamari_no_atua_Paul_Gauguin_1896.jpg

Ráno

v zelené síni

se šedým stropem

nachytám silnici v nedbalkách

 

Jsem první auto

na miniaturních bikinách

 

Kochám se jejími křivkami

při oblékání

dalších hadříků

pestrých auty

jak od Klimta


7 názorů

annnie
04. 01. 2022
Dát tip

Ale to není názor, jen dojem. Jen má zpráva tobě o tom, jak to čtu já. Nijak zvlášť důležité...

Ostatně ač se mi Klimt velmi líbí, nejsem jeho znalec. A nijak nepopírám tvé právo vidět obraz jakékoli situace po tvém. 

Měj se! a.


Kaj
04. 01. 2022
Dát tip

Milá annnie, Ty jsi tam ale tehdy ono časné ráno u křižovatky u Chotěšic nebyla, ani jeden jsme nebyli s Klimtem a já jsem nebyl s Tebou když se v Tobě pohybovaly kontinenty Klimta a silnice směrem od sebe. Samozřejmě ale respektuji Tvůj názor. Pokud máš chuť a je to možné, napiš, jak se to jeví Tobě. 

přeji vše dobré do nového roku

 


annnie
04. 01. 2022
Dát tip

No jo, já vím, jaks to myslel, ale prostě vidím trochu jinak. To ovšem nevadí.

Díky, jsem o.k. a doufám, že ty též. Měj se krásně a.


Kaj
04. 01. 2022
Dát tip

díky, pěkný den


Kaj
04. 01. 2022
Dát tip

Milá annnie, díky. Auta jsou ty obdélníčky na šatech Klimtových modelek. Doufám, že už jsi zdravotně v pořádku. 


lencza
03. 01. 2022
Dát tip

Hezká asociace...


annnie
03. 01. 2022
Dát tip

No... auta a Klimt mi moc dohromady moc nejdou... Jinak pro mě pěkné. Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru