Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Setkání

Výběr: Bačkovský
07. 01. 2022
11
8
256
Autor
cassy

I v této chvíli típají ptáci

i v této chvíli jde středem člověka

rozesmátý vlk

a potká anděla

 

"Buď zdráv ty který nosíš tesáky na spoušti"

"Uhni mi z cesty beránku s masem libovým"

 

Když poplašeně bliknou světla

na scéně zapraská větev

a dech se zeptá:

kdo s koho?


8 názorů

Bačkovský
28. 03. 2022
Dát tip

Velmi dobré, navíc, zdá se mi i pravdivé. Metafora "beránek s masem libovým a vlk s tesáky na spoušti" je skvělá. Předpokládám dle závěru básně, že beránek neuhnul. 


cassy
08. 01. 2022
Dát tip

děkuji annnie

děkuji F.M.R.C.

i v novém roce pořád staré otázky, já vím...


Lili.
07. 01. 2022
Dát tip

Volné verše jež mi rozhodně nemohou být volné,dávám s pokorou tip za tak úchvatně zvládnuté umění poezie.


annnie
07. 01. 2022
Dát tip

I v této chvíli

jde mým středem vlk i anděl...

 

Velmi tip a.


cassy
07. 01. 2022
Dát tip

díky za přečtení a komentáře...

tak mi z toho vyplývá, že vlků je tu víc než beránků...ale po šedesátce se prý stáváme trochu dětmi, takže doufám, že tomu tak úplně není...


nojono...tady mám v sobě kousek vlka....a občas ho nekrotím:-))))


Dan TM
07. 01. 2022
Dát tip Bačkovský

Naštěstí je, z hlediska věčnosti, beránek silnější :)  A tady na zemi to bývá vlk... Krásné!


Alenakar
07. 01. 2022
Dát tip blacksabbath

Souhlasím, že v každém z nás je beránek i vlk. Ale v někom převládá beránek a v jiném zase vlk. Mám zkušenost, že je mnohem snadnější probudit vlka v beránkovi než beránka ve vlkovi.             Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru