Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pip í píp

08. 01. 2022
3
8
337
Autor
Ozzozorba

„Pí píp pí … zlámané peří, krev a špína to je ta správná hlína píp píp pí,“ hvízdal na větvi ptáček.

Sova, která všechno slyšela, se ptáčka zeptala: „Obloha je modrá a vítr nefouká. Máš pěkná křídla a zobák bez kazu. Proč hvízdáš takové ohavnosti?"

„Když už jsem všechnu krásu vypískal,“ písknul ptáček „co jiného mi zbývá než opěvovat ošklivost. I ta má své místo na sluníčku.“   


8 názorů

Lenochod
15. 06. 2022
Dát tip

Ještě že ti naši ptáčci mohou opakovat dokola všechno, co už pískali včera a předevčírem a před rokem. Naši ptáčci pískají tak krásnou krásu, že se jí nikdy nenabažím, i kdybych ji slyšela už tisíckrát... Ale když jsme měli husy, ty neuměly nic jiného než příšerně řvát, až jsem z toho po roce a půl málem skončila v blázinci... A ony skončily na pekáči. Od té doby mi to utrpení ptáčci vynahrazují každé jaro a léto :0) a husy už k nám nesmí ani na návštěvu! 

Zvířátka jsou podle mne všechna krásná (včetně hmyzu, plazů, obojživelníků atd.), pokud jsou živá, zdravá a šťastná. Ošklivé je jen když trpí. A trpět je úděl všeho živého, aspoň někdy a aspoň trošku, jinak to opravdu nejde...


Ozzozorba
10. 01. 2022
Dát tip

štíři a hadi jsou naprosto úžasní a mají větší power než mnohý člověk !!!


Ozzozorba
09. 01. 2022
Dát tip

I takový Kentaur je krásnější než většina maloměstského bahna. 


annnie
08. 01. 2022
Dát tip

No nevím nevím, jestli by nepotřeboval dostat přes zobák :) Ošklivost má v našem světě místo, to jistě, ale krev určitě není hlína... Ale co holt s puberťákem, řekla si moudrá sova...

Pobavený tip a.


Ozzozorba
08. 01. 2022
Dát tip

Tak zas někdy napiš :)


Hezká myšlenka, že existence ošklivosti je nezbytná, abychom poznali krásu. Bez sebe by krása a ošklivost nemohly existovat.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru