Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šachová konspirační teorie

11. 01. 2022
4
11
267
Autor
Kaj

Bydlíme naproti

paneláku s osmi sloupci balkonů

o osmi patrech

 

Při pohledu na něj

vnímám bydlící majitele

i načerno ubytované podnájemníky

 

Když se večer

začnou rozsvěcovat první okna

představuji si nevědomou hru šachu

lidí naproti

 

Představuji si

koho bílý kůň ze shora

může navštívit

na přání mafiána

černého krále z přízemí

 

Nedávno mě paní s košem

pustila do sousedního domu

 

Podle bílých a barevných bot

před partajemi

jsem odhadoval

zda jde o dámský gambit

a sicilskou obranu


11 názorů

Silene
03. 03. 2022
Dát tip

Kaji, nahlédnu se zaujetím i na Slunovrat. Šedá mě hned nenapadla, za což asi mohou četné barevné exploze následných zateplení.


Kaj
03. 03. 2022
Dát tip

Díky.

Ve "Slunovrat" si na paneláku (a opět s botama) můžeš zahrát pexeso. 

Ve své "Depresi" jsi se pořezala o symfonii nervů. Já jsem zde neodolal vniknout do nervových vzruchů hráčů promýšlejících tahy pro zdi paneláků - šedivé jako mozková kůra - prosvětlované el. vzruchy nápadů  - el. stavebnicí se žárovkami. 


Silene
02. 03. 2022
Dát tip

Baví mě vizualizace hry, přiznám se, že tu mi stačí pozorovat, kterak hráči táhnou, dovnitř obvodu už ani špárat nemusím. Připomnělo el. stavebnici se žárovkami.

Nic proti básni.

Explicitního názvu škoda dle mého soudu./Přečtu si ještě jednou. 


Kaj
13. 01. 2022
Dát tip

Díky


bixley
13. 01. 2022
Dát tip

Hezký příměr.


Kaj
13. 01. 2022
Dát tip

:-)


Myslím si, že toto otevření se proti kvalitnímu hráči vymstí, když opanuje střed. Leda jako překvápko by to mohlo zafungovat.


Kaj
13. 01. 2022
Dát tip

Asi se nepohybuješ okolo správně velkého paneláku :-). Poslední dobou docela hraji šachy a jsem stále zavřený ve svém městě, tak asi proto. 


Kaj
13. 01. 2022
Dát tip

Otevření orangutan by mohlo přinést svěží vítr do šachistického světa. To, že je neznámé, asi souvisí s tím, že šachisté o svém přílišném ochlupení asi moc nevědí (i když znám vyjímky) :-).


lencza
12. 01. 2022
Dát tip

Rozsvěcování oken protějšího paneláku mě dost baví a vzbuzuje zvědavost, ale je pravda, že šachy mi ještě nepřipomnělo... 


ještě že jsi nepotkal někoho chlupatého, to by zavánělo zahájením Orangutan


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru