Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NASLOUCHÁNÍ

Výběr: Bačkovský
22. 01. 2022
10
7
278
Autor
Dan TM

NASLOUCHÁNÍ

 

Osamělá noc se věnuje

výrobě šperků

mražením odrazu hvězd.

 

Všichni spí dosud klidně

uloženi v kořenovém systému

společně sdíleného tepla.

 

V šepotu větru slyšet zvěst.

Zatím jen stranou nevýznamných nádraží,

nepatrný akord před předjařím.

 


7 názorů

Dan TM
09. 02. 2022
Dát tip

Bačkovský - ano, tak to je! Děkuji! Pokud máme shodný životní pocit, jak píšete, budeme toho mít shodného nebo podobného více...


Bačkovský
09. 02. 2022
Dát tip

Můj dojem z textu je radostný, předjaří, něco co nejde  ještě vidět, rozeznat, přichází. Zima je tu, ale vlastně už začíná jaro. Nacházím podobnost s mým  životním pocitem. Ale zase jde o jen můj pohled na báseň , která možná vyjadřuje úplně jinou myšlenku.

Závěr je skvělý. Nadějný.


Dan TM
07. 02. 2022
Dát tip

Díky za postřeh, to je zajímavé!


Lili.
02. 02. 2022
Dát tip

Z jiného soudku,přesto opět skvělé.


Alenakar
27. 01. 2022
Dát tip

Dane,

naše mysl určitě pracuje dle přírodních vzorů i co se estetiky týče. Jsou ale v zásadě dva přístupy k estetizaci skutečnosti. V prvním případě je to matematika, respektive geometrie -vz francouzské zahrady, v druhém případě cit pro romantickou přirozenost - viz anglické zahrady.


Dan TM
26. 01. 2022
Dát tip

Děkuji! Napadlo mne to na návštěvě u kamarádky v jednom moderním šperkařství. Ve většině toho, co děláme a kde hledáme krásu, jsme inspirováni tím, co už bylo vloženo do stvoření a v cyklu opakování... Zdravím!


Alenakar
24. 01. 2022
Dát tip Dan TM

Ty nejhezčí noční "skleněné šperky" se vytvářejí na horských potocích a vodopádech. Mám pochopení pro tvou básničku. Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru