Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÝSLEDKY soutěže v poezii pod názvem Báseň roku 2021

29. 01. 2022
6
17
868
Autor
Báseň_roku

 

VÝSLEDKY soutěže v poezii pod názvem Báseň roku

                                      2021.

 

1.Doutnáš                     ukrytá v máku                      10 x HLAS

2.Studničky                   Incognit                                 9

3.Moc už nezbývá        Radovan J.Voříšek                7

3.Svět v horečce          blacksabbath                         7

3.Umyj si hlavu             Radovan J. Voříšek              7

 

4. lovec snů                  Philogyny                               6  

4.modrožlty dom           dievča z lesa                          6 

4.Teplo a světlo            Thea v tramvaji                      6  

5.Sny                            Viviana Mori                           5 

5.Nevíš                         SantiE                                     5 

5.Ke zpovědi                Muamarek                               5 

6.Zima                          Dagmaram                              4

6.polportrét                   dievča z lesa                           4 

7.poztrácelá                  rebecca 13/CM                        3       

7.V té samé řece jiné    Muamarek                               3

7.Home Office               L´Garra                                    3

8. Vylisovaná                 Muamarek                               2

8. Dnes na snídani        Radovan J. Voříšek                2

 

Autorům finálových básní ze čtyř loňských kol patří můj dík, i všem soutěžícím za odvahu!

 


17 názorů

Budu muset prosit za dar bilokace, abych si mohl stoupnout vedle sebe.


Muamarek
31. 01. 2022
Dát tip Gora, Janina6

Gratuluji vítězce i dalším medailistům.

 Radovan je na bedně hned dvakrát - to je husarský kousek.

 Děkuji pak všem, kdo hlasovali pro má dílka. Velmi si toho vážím.

 A Irče děkuji za její usilovnou práci a přeji jí, ať vytrvá a této soutěži se nadále daří...


Kamamuro, jsem rád za připomenutí toho, co jsem ti posílal do pošty.

To co ti výše naznačuji, není o názorovém pluralizmu, ale o tom, že jsi inteligentní a umíš číst. Ze zmíněného komentáře Kočkodanovi to nečišelo.


Kamamura
30. 01. 2022
Dát tip

BTW díval jsem se zrovna do aktuálních příspěvků, a veškeré snahy o diskuzi o soutěži Písmák tvrdošíjně označuje za "kritiku", dokonce i ty až nekriticky devótní. Není to zvláštní?! 


Kamamura
30. 01. 2022
Dát tip

Kočkodan - někdy si toho, co se s námi děje, všimnou nejprve ti druzí. A jindy je to zas nějaký jejich dojem, těžko říct. Život je velmi složitá záležitost, a málokdo se v něm vyzná, myslím doopravdy vyzná. BRRRRRRR, to je ale dnes zima!


Kamamura
30. 01. 2022
Dát tip

Radovan - ovládejte se, prosím, pane redaktore. Bylo by trapné, kdybych Vám musel připomínat to, co jste mi kdysi připomínal soukromě do pošty Vy sám. Situace, kdy mají dva rozdílní lidé rozdílné názory se nazývá "názorový pluralismus", a zrovna v tomto tisíciletí je to velmi "trendy" záležitost, minimálně v určitých společenských kruzích - rozhodně doporučuji vyzkoušet!


Kočkodan
30. 01. 2022
Dát tip

Kamamuro,

 

 určitá zmatenost se nyní přestěhovala i ke mně. Podobně jako Radovan nevím nic o tom, že bych byl při psaní svého o humor se snažícího komentáře postižen nějakou tou... a... angínozitou. Ale třeba jde u tebe také o jakýsi specifický humor ve formě nahození slovní udičky a číhání na "úlovek". Těžko říct...

V každém případě ještě jednou BR zdar!


Kamamura - co to meleš na Kočkodanův komentář??? Co že by bylo lepší kdyby bylo nebo nebylo? K žádné takové polemice tam nedochází!


Thea v tramvaji
29. 01. 2022
Dát tip Gora, Janina6

Gratulace všem!!! Zase to byla skvělá zábava a moc ráda jsem si připomněla pěkné básničky z minulých kol :) Goro díky za organizaci! 


Alegna
29. 01. 2022
Dát tip Gora

gratuluju nejen vítězům, krásné verše a krásná práce organizátorky


Janina6
29. 01. 2022
Dát tip Gora

Velká gratulace! "Na bedně" jsou opravdu povedené básně, ale ani ty ostatní nebyly vůbec špatné - dobře se mi četlo a k některým se určitě budu vracet.


supizmus
29. 01. 2022
Dát tip Gora, Alegna, blacksabbath

Když si vzpomenu, jak jsem oslavil Markétino dílčí vítězství, tak to celkové mi udělalo radost snad ještě větší. Každopádně bylo velmi povznášející si všechna nominovaná díla číst - bylo to jako pohlazení. A výhra kamarádky je bonus navíc. Díky všem, co svýmy slovy udělali svět hezčím a Goře za nápad soutěž pořádat.


Kamamura
29. 01. 2022
Dát tip

Kočkodan - jsem zmatený. Bylo by lepší to, co by bylo kdyby než to, co je, nebo je lepší to, co je, než to, co by bylo kdyby? Protože z tvého klikatosloví to vůbec není jasné, a počet přečtení tomu nepomáhá. Proto se tě ptám zcela přímočaře - je zmíněná ambigiozita zámerná?!


Kočkodan
29. 01. 2022
Dát tip supizmus, Gora, Radovan Jiří Voříšek

Protože patřím jednoznačně do kategorie sýčků,přesněji vyjádřeno sov, jsem ještě vzhůru a probírám se výsledkovou listinou. Vlastně mne ani příliš nezaráží, že na ní nikde nefiguruji já. Tuším, že to může mít jistou souvislost s faktem, že jsem se žádného ze čtyř kvartálních kol nezúčastnil. A i kdyby...

Ale to byl jen drobný zahřívací úvod k hlavnímu bodu mého komentáře – vydatlování blahopřání vítězným autorským jedincům. Avšak ve velkém finále se v podstatě nedá hovořit o někom, kdo by se ostudně svíjel v poli poražených. Tož gratulační pusy a plácnutí do zad (obé přísně rozdělováno dle pohlaví ženského a mužského) posílám všem. A když říkám všem, tak samozřejmě nesmí chybět ještě jedna osůbka – organizátorka paní Gora. Jelikož nebýt jí, tak se nesoutěžilo, nehlasovalo a nepřálo, tudíž bych ani neměl příležitost k tomuto svému grafomanskému amoku. Ale radujte se, právě čtete jeho poslední souvětí.


Gratúúúlááácééé ukrytá v máku, skvělý výýýkóóón

a to samé Incognit, blcksabath, Philoginy, Dievča, Thea, Vivi, Senti, Muamarku, Dagmaram, Rebeko a L´Garo!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru