Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Josefovi

01. 02. 2022
16
7
271
Autor
supizmus
Láska všechno omlouvá, všemu věří, nikdy nad ničím nezoufá, všecko vydrží. Láska nikdy nepřestává.
 
Neděle večer. Zamčené kostely ještě dýchají odslouženými bohoslužbami, při kterých se četlo o lásce, která je shovívavá, je dobrosrdečná, nezávidí, nevychloubá se, nenadýmá, nedělá, co se nepatří, nemyslí jen a jen na sebe, nerozčiluje se, zapomíná, když jí někdo ublíží, má zármutek, když se dělá něco špatného, ale raduje se, když lidé žijí podle pravdy. A je to právě tato Láska, Láska s velkým L, sám Trojjediný Bůh, kdo se jemně, takřka neslyšně dotkne srdce našeho bratra Josefa, a přijme jej do své náruče. Řady našich bratří v Božím Království jsou o jednoho bohatší.
 
Děkuju za vaše modlitby!

7 názorů

Alenakar
03. 02. 2022
Dát tip

Kdysi dávno jsem kamarádila s jedním katolíkem. Zpočátku mě zkoušel obracet na víru, ale argumentovala jsem, že starozákonní bůh je zlý samolibý a sebestředný stařec plný nenávisti, který trestal nespravedlivě lidi i zvířata. Čekala jsem rozhořčený odpor, ale on mi to vůbec nevyvracel. Pravil: ano - máš úplnou pravdu. Já ale věřím jen v Ježíše Krista. A Václav Havel zase věřil jen v ducha svatého.

Kdykoli tady někdo přespříliš píše o lásce, nevěřím mu ani slovo. Místo psaní by měl jít dělat dobrovolníka do LDNky nebo do domova seniorů.

Ale i tak tip.


Evženie Brambůrková
01. 02. 2022
Dát tip blacksabbath

To je krásné.


Benetka
01. 02. 2022
Dát tip

Pohladilo.


K3
01. 02. 2022
Dát tip

Pokud je to tak.


annnie
01. 02. 2022
Dát tip

Ať nebeský vánek pohladí vyhladí ochladí tvé čelo a.


supizmus
01. 02. 2022
Dát tip

Annie, krásně napsané! Moc děkuju!


annnie
01. 02. 2022
Dát tip Gora, supizmus, Abakus, Alegna, Nami 99, atkij, Benetka

Tak jako kdysi poprvé

pohladil jistý Josef

jistou malou pěst

Tak jako kdysi dávno

poprvé

ta pěst sevřela veliký

teplý

Josefův prst

tak dnes ta stejná pěst

svírá prst

svírá dlaň

celého

jiného

Josefa

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru