Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zadumání Velké Dumy

02. 02. 2022
12
9
290
Autor
Kamamura

Zádumčivý mužik struny vzbudí,

svojí hala bala,

balalalajky,

sovětský kosmonaut se na Facebooku nudí,

a myslí přitom na Lajky


9 názorů

Kamamura
10. 02. 2022
Dát tip

Al Jal Úd - na balalajku neumím, jen na kytaru, a trochu na basu. Nicméně fascinuje mě pětistrunné bluegrass banjo, už jsem si ho skoro koupil, ale pak jsem si říkal - nauč se, pitomče, pořádně hrát nejdřív na nástroje, které už máš, a pak, máš malý byt, už tak jsi musel zavést politiku "od jednoho typu nástroje nejvýše jeden kus!", a přesto už je obtížné se prodrat k oknu, abych mohl otevřít Vladovi, když v noci připlachtí na sklenku červeného.

Dcera má ukulele, na které nehraje, na to mám ale moc tlusté a velké prsty (a panděro ;-)

Tak zdar, snad vyjde někdy ta hospoda!


Al Jal Úd
10. 02. 2022
Dát tip

Přidám ti jeden z mnoha dalších laiků

píseň na Lajku zadrnkej na balalajku!


Lili.
02. 02. 2022
Dát tip

Lajky?V cajku.Nápad,provedení a vůbec celkový dojem je velmi pozitivní.Rozhodně nadšenější,než ze samotného sovětského politického projevu.


Kamamura
02. 02. 2022
Dát tip

Lady de Winter - v tom případě následuje má obligátní otázka, paní Zimo - na kolik dob je Florica?


Slovní hříčky super, zvukomalba s balalajkou super, slabiky zas kulhají na obě nožičky, ale tip dám, speciálně za tu Lajku


Janina6
02. 02. 2022
Dát tip

Lajky je mi líto... ale je to vtipné a tak ti místo lajku posílám típek.


Aru
02. 02. 2022
Dát tip

je to tvůj text, je na tobě co tam dáš :)


Kamamura
02. 02. 2022
Dát tip

To bych mohl, kdy by mě to bylo bývalo napadlo.  ;-)

Ale jestli chceš, můžu to tam vrazit a hodit tě jako spoluautora - kdyby tě to rozveselilo, tak do toho jdu. Na druhou stranu, kdyby tě to nasralo, tak to dělat nebudu. 


Aru
02. 02. 2022
Dát tip

pointa je geniální, kdyby tam bylo poslední sovětský kosmonaut, tak bys tam mohl hodit odkaz na toho chlapíka co byl ve vesmíru, když se zrovna svaz rozpadal ;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru