Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Urážka soudu

07. 02. 2022
15
8
357
Autor
Nami 99

"Za urážku soudu třicettisíc pokuta.

"Chcete něco dodat, odsouzený Plachý?"

"Chtěl bych, ale za ty prachy,

člověk ani nedutá."

 


8 názorů

Alenakar
07. 02. 2022
Dát tip Nami 99

Divím se, že se pan Plachý na nějaké tlachy proti soudu vůbec zmohl při své povaze. Tip.


Kočkodan
03. 02. 2022
Dát tip Nami 99, Abakus

 

Neudržel papulu –

konto kleslo na nulu.


Kamamura
03. 02. 2022
Dát tip

Zlatá slova, Evžénie! Až si Češi naučí definovat své zájmy, nebudou tvořit v Evropě mzdový podprůměr, nebudou jim v obchodech prodávány předražené šmejdy a stěží poživatelné blafy, a velmoci, kterým Češi přestanou lézt do zadnic, si jich konečně začnou vážit a brát je v diplomatických jednáních vážně. To bude rázem krásně na světě!


Tak dlouho jsem si stěžovala, až mi firma OKAY raději vrátila peníze. Někdy se vyplatí nemlčet.


Kamamura
02. 02. 2022
Dát tip

Základem je nenechad se soudit soudcem Berkou, nebo soudkyní Královou z Městského soudu v Praze. 


taky jsme si jednou stěžovali na soudce...odezva žádná, až po několika měsících se soudce najednou objevil v dost nelichotivé televizní reportáži...:o)


Kamamura
02. 02. 2022
Dát tip

Až bude vláda sídlit v kostele,

tak se v tomto ohledu dočkáme pokroku,

pokutu soudu bez složených úroků,

zaplatíš bezhotovostním odpustkem z postele!


8hanka
02. 02. 2022
Dát tip

vidím, že som dobre obišla:)

kedysi dávno som si dovolila podať písomnú sťažnosť na sudcu za prieťahy... bol síce neskutočne urazený a naštvaný, čo som si to dovolila, no neplatila som nič...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru