Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pnutí obruče (ó sudová)

03. 02. 2022
9
11
353

 

 

 

(Ze začátku nultých let asi opět..)

 

 

Pnutí      obruče 
((  ó      sudová ))

:::::::::::::::::::::::::::::.

 

 

 

 

 

Pnutí      obruče,   co   drží
sudovou   nádobu   Pohromadě,
a   umožňuje   jí
valivý pohyb.

 

 

 

 

 


Toho   a   toho   dne
pnutí   ustane..

 


Brilantina      ve      vlasech



Různou      příčinou
ke      stejnému   Výsledku.

 


11 názorů

Benetka
04. 02. 2022
Dát tip

Já bruče

U obruče

Praskla

A všade to

Mlaská


Lili.
04. 02. 2022
Dát tip

Beetho*enova ó sudová devítka...ó to je na tip tento typ.


Kamamura
04. 02. 2022
Dát tip

To víš, Zeanddrichu, podobně jako kdysi Wilhelm Steinitz, i já jsem po všech stránkách "těžká váha", ačkoli on byl o několik vesmírů lepší šachista. Naštěstí jsou dneska už na vysoký tlak výborné léky, takže nemusím jako on při partiích trpět návaly krve do hlavy. 

Sekery, meče i palcáty mezi námi, jsou tedy doufám, zakopány? ;-)

Pozval bych tě taky na pivo, sakra já mám po těch letech poustevničení takovou chuť zvát každého do hospody, čím to jen může být?


Kamamuro, jak jsem vytušil, jsi prostorově i duševně široká bytost :)

Hezký nový den v této (dnes ještě, a pro změnu :) ) kapitalistické společnosti (a nejen Tobě) přeji :)


Děkuji všem za návštěvu, i za komentáře :)

(( ...)).


Kamamura
03. 02. 2022
Dát tip

Alena Proletářka se zasnila, že je členkou vládnoucí třídy, ale mručení nespokojených zákazníků vrací ji násilím ze stavu somnambulního k plnému vědomí, pokladna cinká, cash proudí, je další všední den budování kapitalismu, a do víkendu ještě daleko...


Alenakar
03. 02. 2022
Dát tip

Nebýt pnutí obruče, nebylo by ani revolucí. Já jsem konzervativní, takže jakékoli revoluce bytostně nenávidím. Pnutí obruče je třeba zabránit. Lid nikdy nesmí být obručí tísněn tak, aby nemohl dýchat. Všeho s mírou. I příliš mnoho konzervativismu škodí. Tip.


annnie
03. 02. 2022
Dát tip Kočkodan, blacksabbath, Benetka

Vtipné. Rozdíl je ovšem v tom, že praskne-li obruč, vyteče víno, kdežto selže-li brilantina, mozek může brilantně pracovat dál. A dost často o co méně brilantiny, o to více mozku :)

Pobavený tip a.


Kamamura
03. 02. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Ó vy sudové z dubů letitých, stinných,

dřevěný Lapis Philosophorum,

palčivou kořalku z cukrové třtiny

měníte dotykem času na rum. 

 

Ó vy rty z šarlatu jak z luky z Pontaru,

jenž vodu živou z křišťálu pijete,

nechte spát slunce (je pátek - můžete)

v bezpečí přespíte i pod stolem (postaru)

vždyť hudba zažene i stíny košmárů,

však kdo do rána vydrží, může dát repete!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru