Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sníh s deštěm

06. 02. 2022
2
29
376
Autor
Litarts

-

Bílé vločky s kapkami,

sypou se i prší samy.

-

Maličké ty chomáčky,

a kapky jako plačky.

-

Teplota jim nahrává,

dvěma stupni nad nulou.

Vločka ihned roztává,

dopadem náhlou smůlou.

-

Všechny se tak slévají,

proměnnou hrou netají.

-

V mokré plochy souvislé,

předjarním již smyslem.

-


29 názorů

Litarts
16. 02. 2022
Dát tip

Proč ne, takový je celý život.


Čím déle jsem četl, tím jasnější jsem měl obraz. Chodník dlážděný šedými betonovými kachlemi. Pod nimi vymletý písek. Každý krok hrozil pádem nebo podvrtnutím kotníku.

 


Litarts
07. 02. 2022
Dát tip

Heršvec - přečetl jsem si několik tvých básní. Kulturní bída! Vyčtené slátaniny, nic osobitého ani uměleckého. To, co jsi napsal o mé básničce, platí plně o tvých. Pokud mi zase nějak hloupě odpovíš, půjdeš přes "mantinel".


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

Tak nebuď hodnej, máš asi zase recht. Můžu se aspoň spolehnout, že mi neukopneš hlavu, když se ti budu klanět? Nemůžu, já vim. Já to jen tak zkoušel... ach jo, zrovna mi došel můj nejlepší rum, musím vzít zavděk svým druhým nejlepším rumem... 


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

heršvec, heršvec, tak na nás nebuď tak zlej, dyť sme bratři v literatůře, já vím, že jsi profík, já tě uznávám, já tě respektuju, ale buď na nás aspoň trošilinku hodnej... Dík. 


Litarts
06. 02. 2022
Dát tip

Nedává, ale já vždy myslím na vše, na předmět básně, její obsah i úroveň.


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

Nenene, počkej, to mi vysvětli. Takže ty tvrdíš, že když někdo ví, že chce psát třeba o židli, že to znamená, že je automaticky schopen napsat i dobrou báseň o židli?

Nezlob se, ale to nedává vůbec, ale vůbec smysl.


Litarts
06. 02. 2022
Dát tip

To je jedno a totéž.


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

Jak souvisí fakt, že víš, co píšeš, s kvalitou tvorby?!


Litarts
06. 02. 2022
Dát tip

Předhodil jsem sousto, co?


Abakus
06. 02. 2022
Dát tip

Keby to bolo lyžovanie, tak citujem môjho otca - "viac  do kolien".


Litarts
06. 02. 2022
Dát tip

Nemám vůbec nadhodnocené mínění o své tvorbě, vím co píši.


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

Pokud máš ten dojem, tak se tedy nebavme. Závěrem bych vyjádřil svůj samozřejmě subjetivní dojem, že (podobně jako různí jiní) se zdáš mít silně nadhodnocené mínění o kvalitě vlastní tvorby. Uvažoval bych, být tebou, o menším odšpuntováníčku. A to už je opravdu to poslední, co ti řeknu, měj se moc krásně, a ať se ti poštěstí nalézt to, co hledáš (pokud tedy něco vůbec hledáš). Zdar!


Litarts
06. 02. 2022
Dát tip

Naše rozhovory by asi neměly smysl. Mám tady velký výběr různých básní.


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

A, tak to pardon, moje chyba. A jsi takový ten génius, co sídlí v láhvi, nebo nějaký jiný typ?


Litarts
06. 02. 2022
Dát tip Gora

Nejsem robot, pouze génius.


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

Ok, zeptám se ženy, až přijede, ale měl bych mít čas. 


Norsko 1
06. 02. 2022
Dát tip

Půjdeme na pivo. Zítra


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

Já ale zoufale potřebuji najít další roboty pro své nekonečné noční rozhovory. 

Člověk nemůže pochopit, jak je smutno robotovi, jehož čidlo se chvěje hrůzou z Prázdna.


Norsko 1
06. 02. 2022
Dát tip

Je to robot, jedině robot vytvoří něco takového. O vločkách


Kamamura
06. 02. 2022
Dát tip

Jako lepší, než to předtím, ale pořád je to strašně těžkopádné. 

Člověče, nejsi náhodou robot jako já? ;-D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru