Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Don Juan de la Muerte

07. 02. 2022
8
17
338
Autor
Kamamura

"I smrt může být 'póza', když je člověk hodně zásadový." - Alenakar

Smrt je póza, co mi sluší,

slyš, jak myš mi žere uši!

Na kost bílou balím baby,

moudrostí srším jak rabín.

Kde dřív rakev - v zemi díra,

podruhé se neumírá!

Neberu svůj úděl co porobu,

k ránu se rád vracím do hrobu!


17 názorů

Al Jal Úd
10. 02. 2022
Dát tip

Jinak pěkná, líbí se mi! :)


Al Jal Úd
10. 02. 2022
Dát tip

Taky rád chodím, ale až do Prahy to nestíhám, zatím

Až snad někdy...

Tu a tam tam zavítám


Kamamura
08. 02. 2022
Dát tip

Počítám s tebou! Až bude čas poprvé se sejít, dám vědět. 


Kamamura
08. 02. 2022
Dát tip

Beru každého, kdo se chce trochu hýbat, a trochu přemýšlet, kdo bere ohledy na ostaní (bezpečnost je nejvyšší imperativ - nikoho nezranit!) a kdo nechce hodit flintu do žita přes postupující příboj a zapadající slunce (já sám mám velké problémy s kolenem, uvidíme, jak to všechno nakonec dopadne). Zatím mám slíbeno jenom to, že bych mohl dostat tu místnost při slosování na příští periodu, ale nic není jisté, nicméně začal jsem agitovat už teď, abych tam měl pak koho přivést. Počítám, že až bude venku přijatelně, že se začátky odehrají třeba ve stromovce, tam jsme chodívali za mlada šermovat, tak to snad nebude vadit. Ale uvidíme, jak to všechno půjde ... Chci to ale zkusit, je to můj sen na stáří. 


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip

To s těmi činkami ti to chválím, já je zvedám taky, a ještě pilně cvičím s vycházkovou holí. 

Na podzim otvírám klub Bartitsu, velmi pravděpodobně na pražské Klamovce, ergo jestli žiješ v dosahu a máš zájem, jsi vítán. Totéž platí i pro ostatní. 


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip Aru

Tepézs mode... !!!!!

To je hodně, hodně, hodně dobrý. To si půjčím!


Norsko 1
07. 02. 2022
Dát tip

Coby, coby. To se ti celkem povedlo


Lili.
07. 02. 2022
Dát tip Aru, Kamamura, Al Jal Úd

Už má dva tipy...Vlad Tepész a jeho napichovací skupina Tepész mode zabodovali!

 


Aru
07. 02. 2022
Dát tip

no, mě dost utěšuje, že jak jsem v minulém komentáři mluvil o tipech, že toto dílo má právě tip jen ode mě :D

ale může tě ten tip hřát na srdíčku, chceš-li :P ;D


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip

Klid, kamaráde, kryju ti záda. Avízo jsem poslal Goře já, jedno denně by mělo stačit, jízdenku máme cvaknutou, tak postupujme dále do hlubin lunaparku!


Aru
07. 02. 2022
Dát tip

tak tomuhle může dát tip jenom naprostý literárněserveropísmácký sebevrah a šílenec, protože jednak se nabouráváš do Alenakar a jejího FanClubu, ale neděláš si tím dobrou pověst ani u redaktorského FanClubu u kterého je Alenakar oblíbencem, na druhou stranu to může provokovat druhý zmíněný FanClub, aby ti o to tvrdohlavěji sypali výběry, slovy neznámého klasika z 25 let fungování Písmáku: "zasypejte ho výběry, ať neutrpí náš lesk a dobrá (Fan)pověst."

podle Gory bych mět teď poslat asi tak cca 50. lidem avízo, včetně Gory, protože ji právě teď zmiňuju :D:D

- nevím, jestli smrt může být póza, když všichni kdo zde na Zemi žili zemřeli (nebo je to čeká s absolutní jistotičkou) :))

...možná tak nemrtví (ten tvůj občan Tepész) a bohové


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip

A co ty, frku, jak ti sedne nové vtělení?

Nějaké hluboké vhledy do aktuálního dění nemáš?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru