Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOUŘMO

07. 02. 2022
8
8
375
Autor
back up

Ležíme na břehu v trávě u vody. Gregor má propletené špičky nohou u mých kotníků.

Máš mě rád?“ ptám se.

Chvíli přemýšlí. Mám,“ odpovídá pak rozvážně.

A jak moc?“ nedám mu pokoj.

„Moc. Jako dům,“ zasměje se a rozpřáhne ruce.

Bílý mrak na modré obloze připomíná stařecký obličej a narůstá do gigantických rozměrů. Oko mu zvolna propadá a zahnutý nos se rozjíždí do všech směrů. Pak zjemní a váhavě se rozpouští v řídkém oparu.

Meteorologové mlžnému oparu kousek nad zemí říkají kouřmo,“ snažím se poučovat.

Kouřmo bych teď chtěl taky,“ šťouchne mě palcem u nohy. 

Nedám se vyrušit z pozorování oblaků.

Podívej, támhle nahoře pluje člověčí hlava a napravo má nos a oko! Nos má protáhlý skoro jako sloní chobot a ještě se mu strašně rychle zvětšuje.“

Gregor: „Nojo, ale teď mu chobot nějak nabobtnal a koukej, už se trhá a letí.“

To se ti stane, když mi budeš lhát,“ neodpustím si.

Zase se směje, až mu vytrysknou slzy.

 


8 názorů

back up
16. 02. 2022
Dát tip Benetka

Miluju tě jak sviňa, taky dobré :)


Benetka
15. 02. 2022
Dát tip

U nás na Moravě zní odpověď na otázku jak moc? : JAK SVIŇA!!!


Pěkná miniaturka. :-)


annnie
08. 02. 2022
Dát tip back up

Vtipné!!! Jsem ráda, že jsi back again. Tip a.


atkij
08. 02. 2022
Dát tip

Njn kouřmo je prostě kouřmo:)


Norsko 1
07. 02. 2022
Dát tip

Prostě sqělý. Jak stvořené pro novou, ještě rychlejší generaci


Kamamura
07. 02. 2022
Dát tip

Skica se mi líbí, protože jsem se v ní našel - i já jsem se vždycky smál, když slzy tekly mě i ostatním, a když ostatním a mě samému tekly slzy, tak jsem se smál. Získal jsem rychle pověst blázna, tu ale kazil fakt, že jsem byl mezi záchvaty smíchu schopen celkem rozumně diskutovat na téměř libovolné téma. Proto se rozšířil názor, že jsem zlý, tak mě mí přátelé zabili, ale, to mě rozesmálo ze všeho nejvíc, protože moje smrt nezměnila vůbec nic, vyjma toho, že přinesla neobvykle dlouhý záchvat smíchu. Od té doby už uplynula dlouhá doba, naučil jsem se svůj smích trochu ovládat, a zjistil jsem, že nejsem zlý ani já, ani on. Občas si celkem zajímavě povídáme, a když usne, tak se můžu celkem svobodně poflakovat po Internetu, kterážto záliba mě přivedla až sem...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru