Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Danse Macabre III. - Střelec a kůň

11. 02. 2022
9
17
335
Autor
Kamamura

Mistru řádu Jedi jménem Qui-Gon Jinn od bludného rytíře erbu zlatého hříče na černém poli ze strany půlnoční.

Černota Propasti a světlo svíce

střídá se na polích Šachovnice.

 

Černý jezdec a střelec bílý

pro dnešek své zbraně odložili.

 

Dnes večer pohlédnem na hvězdy postaru,

a vesmír lapíme v pohárech z jantaru.

 

Když každý pak ulehnem k ránu na kanape, 

temnotu světa snů nám prozáří Agapé.

 

Až ráno se chopíme ty knihy, já meče,

nikdo z nás životu neuteče.


17 názorů

Silene
11. 02. 2022
Dát tip

Variace: Nemusíš na ni tančit, drž se své, jen ukazuji, proč třeba mého čtenáře neoslovíš ani stojem na hlavě a pěti rukávech. Čistě abys to chápal, nikoli abys psal pro mě, kterak řeknu atp. Piš si, co ti libo. 

Ad dovětek: Ok, Kámmo, myslela jsem, že přec jen patříš k bystřejším. Zkrátka a dobře, jestlis sem dorazil písmák definitivně dorazit, gratuluji, daří se ti dobře. 

Co jsem se ti pokoušela naznačit, není o egu. Na mě si klidně plivni, co hrdlo ráčí, těší tě-li to snad.

Zažila jsem už opravdu hodně písmáckých pubert, trpkých a trapných včetně své vlastní, ale povím ti, ta tvá je k tomu všemu snad ještě i totálně senilní, což je hodnověrná postantická tragédie. 

Snad ani neodpovídej, hm. Bude-li potřeba, dšti si. 

R.I.P. Písmák


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

Na dovětek ti odpoví mé minulé já, jde hned támlhe za mnou (je to ten poslední, žlutě psaný příspěvek). 


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

Silene - zkoušel jsem na tu tvojí verzi zatancovat, ale marně. Zvládl to až můj jeden lokomočně lépe vybavený známý.


Aru
11. 02. 2022
Dát tip

geniální odpověď, jen patrně odpověď času nebyla správná, nebo její část ;)


Silene
11. 02. 2022
Dát tip

Lapeni v pohárech z jantaru 

pohlíží na vesmír postaru 

černý jezdec, střelec bílý

:

zbraně pro dnes odložili. 

Temnotu prozáří Agapé, 

sen je vším. Nad ránem kanape. 

 

Já ti nevím, no. Zlatí Veselých. Jo, a nekrafej tu všude jak pavlačovka, sic ti trhnu plátnem. 


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

Bačkovský - díky, je to báseň pro tebe, tak jsem se snažit vybírat tomu adekvátní expresivo! ;-) Jinak jsem ti zapomněl říci, že se mi tvůj příběh dost líbí, a pěkně se vyjímá v moři ostatních příběhů. 

Aru - opět musím odpovědět, že se změnilo jen to, co se změnilo; to ostatní zůstalo stejné. 

... Snad už tedy Aru chápeš, proč mají tautologové pořád hlad jako herci! ;-D


Bačkovský
11. 02. 2022
Dát tip

Jakmile čtu agapé :) posílám tip (to byl prosím jen pokus o vtip).  


Aru
11. 02. 2022
Dát tip

óóóóóóóóóóóóóóóóóóó :-O

no a změnilo se něco u tebe po vyslovení odpovědi?


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

Jako tautolog jsem si jistý, že přesně tolik času, kolik času ukazují hodiny, které se na onom počátku roztikaly, a od té doby jdou nepřetržitě a správně! ;-)


Aru
11. 02. 2022
Dát tip

ano, kolik na Gaie uplynulo času od počátku? ;))

víš-li to, jsi pánem času ;)

hezký dárek, že? :D


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

Aru - to byla moc jednoduchá otázka, nemáš jinou?


Aru
11. 02. 2022
Dát tip

přesně!!!!!!!!!!!! :D


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip Aru

Jsem v ní dobrý přesně tak, jak jsem v ní dobrý.


Aru
11. 02. 2022
Dát tip

anoooooooooooooo, tautologie je moje oblíbená disciplína, jak moc jsi v ní dobrý???? ;D


Kamamura
11. 02. 2022
Dát tip

Aru - tvému výroku říkají nedovtipní vědci "tautologie". ;)


Aru
11. 02. 2022
Dát tip

život utíká

aniž bys pro to něco udělal

uteče tak jako tak

vše je jen sen

;)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru