Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sonet pro Báru

28. 02. 2000
3
0
2977
Autor
Merle

Jedno instatně naměklé, slibované dílko zcela mimo plán...

Utíkej Báro utíkej, utíkej dokud jen zvládneš, a až tě chytím tak nevzlikej, až do mé náruče padneš. Až padneš, tak už tě nepustím, dokud ty nedáš mi záruku. Všechno ti navždycky odpustím, když budeš viset mi na krku! Možná to nebyl až tak dobrej nápad, Divokou Báru se pokoušet lapat, v tanci s její naušnicí. Věšet ji na krk, mámit z ní sliby... Naštěstí nebudou už další chyby, s rozmačkanou průdušnicí.
mike
20. 11. 2000
Dát tip
až tě chytím, nevzlikej mi zní líp. Brutální lyrika (viz Tynic), to je vážně originální a působivé. Ty ty ženský nějak hýčkáš. Bára se má.

Merle
18. 10. 2000
Dát tip
Prokletí: dííík :-)))))))) no neber to...

Prokletí
17. 10. 2000
Dát tip
*Sonet pro Báru: sice nejsme adresát, ale (pro příští sonety NAA, ju?) - průdušnice->příušnice.... hele, sice se k Tobě asi přiměřeně nepřitulím...ale přůdušnci rozdrtím zdarma...8c) m.

Tynic
05. 03. 2000
Dát tip
Jsem z Tebe vedle jak ta jedle ! To je přímo "brutální lyrika" (neplést s Nikitou :o)

Sarken
03. 03. 2000
Dát tip
Já vždycky věděla, že seš v hloubi duše (nek)romantik. Kapku praštěnej, ale co, první romantici opěvovali starý zříceniny a rozpadlý hrobky.
Každej jsme nějakej

zolli
29. 02. 2000
Dát tip
no jen se tu vespolek neumackejte a neuduste.
Merle pekny napad, jen z pozice starsi damy radim:
Radeji NEREALIZOVAT!

Bříza
29. 02. 2000
Dát tip
A ty je umíš taky - ty sonety. - jak to všichni děláte ?

sousoší
29. 02. 2000
Dát tip
já už nic psát nemůžu, mnoho bylo napsáno, ale něco si neodpustím, ty jsi asi nechytal vítr? že ne.

Mamba
28. 02. 2000
Dát tip
Docela romantické "vydíráníčko", ale určitě konec bude dobrý...

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
Ech, aby to někdo blbě nepochopil, tak ta rozmačkaná průdušnice má být moje...

Laďa
28. 02. 2000
Dát tip
Baruno ty se máš.

Bára Braun
28. 02. 2000
Dát tip
Merlíčku, ááách....rozněžněně vzlikám , kabátek si slíkám...stojím uchvácená....chci být Tvoje žena vytoužená ...virtuálně na krk se Ti vinu šťastná, že odpouštíš mi moji vinu a líbám co Ti průdušnice stačí...

Šílená
28. 02. 2000
Dát tip
Merlíku kdybychom nebyli sourozenci asi bych skoro i žárlila:o))) takhle jen pozor bráško Bára je dost velký sousto:o))))

Bára Braun
28. 02. 2000
Dát tip
Laďenko....nezáviď je to škaredé :-)))

Merlíčku.....to jsem pochopila ...ke me jsi surový nikdy nebyl, ale ja bych nikdy nedopustila abyses o me rozmackal...kdyz tak oba a zemreli bychom rozmackani laskou...no nebylo by to krasne??? TIP

Lyryk
28. 02. 2000
Dát tip
To mě nenapadlo rovnou na ni vyběhnout :-))), ale asi mám teď méně problémů na krku než ty milý M:-)))

Bára Braun
28. 02. 2000
Dát tip
Šílenko...sousto, nesousto...žárlit nemusíš ani jako sestra....já si takového krasoducha nezasloužím, navíc ... chci si jej uchovat jako svou nenaplnenou platonickou virtualni lasku...je to tak sladkobolne . Vecer se mi to bude krasne plakat do polstare. ááách

Merle
28. 02. 2000
Dát tip
Laďo: tak jo, ale jen aby jsi nemusela závidět...
Šílo: velký sousto to je, proto jsem to napsal tak jak to dopadlo...
Bára: ehm no, mám raději normální život, než romantickou smrt (kromě toho už bych ti nikdy nic nenapsal) ;-))

Bára Braun
28. 02. 2000
Dát tip
Lyryk...ty seeeš!!! Jaks mohl !!!...pošlapat nevinný křehký něžný květ sonetů takovou zvrácenou myšlenkou!!! Jsem romantická nikoliv lepivá.

Divá Bára + příslušenství: jestli mě vyhoděj kvůli tomu, jak se tady řehtám do obražofky, tak mě máte na svědomí :)))

Bibša
28. 02. 2000
Dát tip
Ty opravdu vzlykáš tak měkce nebo je to jako s tou pastířkou? :-))))) Merli, podařené! Usměvavé a rozverné! Šikulka. Báro, bacha na něj, básnit to on opravdu UMÍ! :-)))

Lyryk
28. 02. 2000
Dát tip
Romantika rozmačkané průdušnice :-)))

Rivka
28. 02. 2000
Dát tip
:-)))))))))))))) Tvé romantické vnímání světa přímo uchvacuje:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru