Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nedávne meniny

14. 02. 2022
14
17
308

Počujem klopkanie. Otvorím, Haňa už sedí na taburetke pred dverami. Skôr, než si vyzuje čižmičky, uprie na mňa celú svoju pozornosť a veta – Buď zdjavá! - vyznie oduševnene, až pateticky. Ten výraz je na malé dieťa nezvyklý, pôsobí priam úsmevne. Hneď mi bolo jasné, že rodičia ju v aute pripravovali, aby Gabike zaželala k sviatku všetko najlepšie, aby bola šťastná a zdravá. Zapamätala si to podstatné. Bola mierne rozrušená, kontrolovala si, kde dala darčekovú tašku. Podala mi ju a odbehla, z nezvyčajnej situácie odťažitá.

„Môžem si ťa objať?“

Až vtedy z nej opadla zodpovednosť, pritúlila sa a mohla som si ju vystískať.


17 názorů

Evženie, je! Ja ju žeriem :)


Je prostě  originální :-)


neviem, Zbora, tri školy som vychodila, ale predmet vnímavosť sme tam nemali :) pozdravujem


Zbora
15. 02. 2022
Dát tip

Nepřestávám obdivovat Tvou vnímavost. Většina lidí si těhle jemných nuancí vůbec nevšimne, což mi připadá strašně škoda. Dá se to někde naučit? :)


pozdravujem, Andělka


Andělka1
15. 02. 2022
Dát tip

***


vynasnažím sa, hanka :)


8hanka
14. 02. 2022
Dát tip

Tvoje meniny som prešvihla, spomenula som si včera, nemusela som si pripomenúť dnes:)

Buď zdjavá, este dlhóóó...a mijovaná a usmievavá a tjpezjivá a mijujúca a vesejááááá...


áno, u vás je to spojené s Medzinárodným dňom žien a Monika by v Čechách mala zasa meniny aj narodeniny v jeden deň - 21. mája


bixley
14. 02. 2022
Dát tip

Ale hezky Ti popřála!

Mimochodem, u nás je Gabriely 8. března.


gabi tá istá
14. 02. 2022
Dát tip annnie

zámerne to dávam s časovým posunom, aby ste si nemysleli, že čakám gratulácie, ale tak díky díky, dievčatá:)


Alegna
14. 02. 2022
Dát tip

znovu mě okouzlila a k nedávným meninám vše dobré


annnie
14. 02. 2022
Dát tip

Á, meniny! Tož buď zdjavá a ťastná!!! Tip a.


áno, Jarko, bolo to vidno, 

ktovie, Luboško :)

Ben, verím ti, je to príťažlivé dieťa


Benetka
14. 02. 2022
Dát tip

Eh! Vím že to není možné ale rád bych tu malou drňu Haňu zažil na vlastní kůži... :)


Kočkodan
14. 02. 2022
Dát tip

Já bych byl v této situaci rozrušený nesrovnatelně více a klopkanie mého srdca by slyšeli snad i sousedi.


revírník
14. 02. 2022
Dát tip blacksabbath

Roztomilé. Rodičovské poučení zabralo, musela se nad ním jistě až dospělácky zamyslet.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru