Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NATURE in HaikU -_/-_/- JaPaN

Výběr: PavelK
18. 02. 2022
14
34
706
Autor
Aru

Psychologická blbůstka :D:D:D

*(^o^)*

Déšť smáznul psychologické květy

S

A

K

U

R

pod příkrovy bezduchých smutečních střech..

...

    ....

         .....

               ......

Protože jen ti co se dívají

nad vodopády

D

O

prázdných kalíšků

znají žízeň deště

střežící touhy v umírání

po životě


34 názorů

Aru
26. 02. 2022
Dát tip

díky ;)


PavelK
26. 02. 2022
Dát tip

Proč neocenit i alternativu?

Když osloví...


vesuvanka
19. 02. 2022
Dát tip

Ahoj Aru, díky, tak to je prima :-)))


Aru
18. 02. 2022
Dát tip

ahoj vesuvanko, děkuju za obrázek, jsem si vzpomněl, že jednu dobu, bude to nějakejch 15 let, vysazovaly sakury úplně všude, tak jsem je tam taky vrazil :D


vesuvanka
18. 02. 2022
Dát tip Aru, dievča z lesa

Moc pěkné *** Sakury mě dostaly a tak posílám obrázek sakur a Komagatake z ostrova Hokkaidó :-)))

https://filedn.com/l7T54JMOCKkYCXLJOLqfUP0/Nove/C19372780456207d5741c563.jpg


Aru
18. 02. 2022
Dát tip

díííííííky ;)


Lili.
18. 02. 2022
Dát tip

"To ě pjekné, welmi pjekné. Za tó musimi udelitip ókamezite!Hai!"


Aru
18. 02. 2022
Dát tip

je to jen chvilková blbůstka ;)

díky iví :)


....Aru.....to se ti moc povedlo....SAKURDO...:-)))


Aru
18. 02. 2022
Dát tip

zlatý déšť tipů? :))

Kamamuro, nic jsem neočekával a přesto se tu pár lidí zastavilo ;)


Kamamura
18. 02. 2022
Dát tip

Aru - vidíš, zlatý déšť tipů a výběrů teď dopadá na tvé hrdé čelo, jak se cítíš?! ;-)


Kamamura
17. 02. 2022
Dát tip

frk - Třeba jsi naopak jediný/jediná na světě, kdo má co říci, a my ostatní jsme němí...


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

ahoj Evži, díky ;)


Pěkná blbůstka. Ale pěkně vychytaná.


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

Kamamuro, když se utrhne skála, můžeš poručit padajícím kamenům, aby se zastavily ve vzduchu? ;)

mým domovem je oheň i voda, víš co vznikne, když lává teče do moře? :)

a:

nový vítr odvane to co bylo nehybné :))


Kamamura
17. 02. 2022
Dát tip

frk - no a proč ty, pane kolego/paní kolegyně vůbec tak málo píšeš, přestože je vidět, že se dešťová voda stékající po tvém kmeni mísí s potůčky jasně červené tepenní krve? Strach, nejistota, writer's block, případně nadměrná náročnost?


Kamamura
17. 02. 2022
Dát tip

Ano, vytrhávání srdce, to je přesné, proto ti říkám, Aru, něžně na ty křesťany, když jim vezmeš, jak ty říkáš "tu jejich Jáhvi", většině z nich vytrhneš srdce - a pak jsi za to zodpovědný. Já v poslední době vážně diskutuji jen s těmi, co jeví známky toho, že to chtějí, nebo co se chovají bojovně, jako třeba se Silene, která prohlásila, že mě zabije svou poezií, což mi jako koncept prostě učarovalo - myslel jsem, že si trochu zašermujeme, ale trochu se to zvrhlo do snahy se vzájemně zardousit, tak jsem si vzal oddychový čas! ;-)

Diskutovat s básníky, aniž by hrozilo, že jim člověk zároveň vytrhne srdce, to je věc obtížná. 


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

díííky ;)

to je daň za život, co naděláš :))


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

hm? hmm? hmmm? hmmmm!?

;)


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

taky si myslím Kamamuro, pokud si necheš vytrhnout osobně srdce... ;)


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

díky dievča, vodopády v "haiku" a nějaké ty kalíšky nesmí chybět, je to nezbytné náčiní poflakování se v úvahách nad scenériemi v přírodě (pokud jsou uchvacující) ;))


Kamamura
17. 02. 2022
Dát tip Aru

Jako dadaista ti to musím pochválit - o vážných věcech se dá většinou stejně mluvit jen žertem, a o těch nejvážnějších se dá žertovat jen s vážnou tváří!


dievča z lesa
17. 02. 2022
Dát tip Aru, blacksabbath

prázdne kalíšky nad vodopádmi ... blahodárny smäd*... krásne***


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

písmena dolů jsou jako zmoklé popsané listy povlávající ve větru.

kdyby to nebyla blbůstka, bylo by to příliš vážné, takto lze šprýmovat ;)

díky Pavle ;)


PavelK
17. 02. 2022
Dát tip Aru, blacksabbath, Alegna

Já si myslím, že to je vícnež blbůstka, je v tom nádherně vystižená atmosféra "psího" počasí. Déšť, který v okažiku smázl krásný obraz. Závěr je velmi působivý, samotné žízeň deště je skvělé.

Touha v umírání po životě zapadá do atmosfery básně. Je v to taková ta zádumčivost, která nás přepadá, když je venku počasí, že bys jak se říká psa nevyhnal. Upravil bych to do normálního formátu, bez těch velkých písmen a povýšil na volný verš.

Pěkný.


Aru
17. 02. 2022
Dát tip

hmmmm, co když jsou to masky, ale žádná není sama možná?


Kamamura
17. 02. 2022
Dát tip

V názvu vidím jen dvě hokejky, ale tři puky. Žeby postmoderní frustrace z neodpálitelnosti všeho, co nám v životě letí do branky? ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru