Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ježiš a holuby

18. 02. 2022
3
10
291
Autor
Syd Octopus

Sedím za stolom a kvapky vody 

nečujne poletujú za oknom

zatiaľ čo nevybalené veci na zemi

sa všemožne snažia o vernú imitáciu

môjho života

 

/

veci na zemi

veci na stoličke

veci na ďalších veciach

-žijeme v kapitalistickej spoločnosti

a ja nie som Ježiš,

ktorý by ju prišiel vykúpiť

/

 

Bojujeme o svoje teritóriá

a nikto o sebe nemôže tvrdiť, 

že práve on je v práve

- všetko sa stáva otázkou pudov a reflexov

keď sa zotmie a stojíme proti sebe

na mojom balkóne v tvojom svete

 

V našom malom, relativistickom vesmíre

je tvoje víno moja realita

ktorá sa prelieva z nádoby do nádoby

a mizne v nedohľadne

pokým sa znova neobjaví


10 názorů

Wojta
04. 03. 2022
Dát tip

Jsem povahou revolucionář, který neskrývaje tvář, křičí , křičí dlouze,  když  ostatní se pouze nadechují teprve, boje se rukou od krve a není můj hřích , hojit se na slabších, spíše jsem silným bit a vlastní chybu /doufám/ umím zatratit . Píši jen pravdu, které věřím  a nechlubím se cizím peřím , nesnáším silná slova, těch kteří nemají co ukazovat, nejsem snad ten podkoní, co bičem rád mlátí do koní.

Nesnáším žádné klišé, jen pocit zmaru, že se mně k stáru těžce dýše, když zkouším  zabrousit, svého pera břit o cizí řit.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Nápis ve Slovenských tramvajích- Kým stojítě, držtě sa.  Tak se držme.


Ano. To je rada, kterou dávám každému i já. To je ale zamotané, co?


Syd Octopus
04. 03. 2022
Dát tip

hele, mňa nemá čo odradiť... sám som rádoby vtipný, až prisprostlý a už si nemám čo dokazovať... :D tá rada je skôr pre teba, aj keď je tu aj druhá - snažiť sa stále zlepšovať a stále sa posúvať... nikdy nie je neskoro ;)


Nejsi nežádoucí, Wojto - tady je to takové Somálsko. Každý sám za sebe - kdo dá dohromady víc samopalníků, ten nakonec prosadí svou. Dám ti návod - dávej pečlivě tipy všem, co ti projeví sympatie, pravidelně jim lichoť, jako když zaléváš květinu, a až bude tvůj gang dostatečně veliký, řekni že jsi to pouze ty, kdo jedná v obecném blahu. Je to starý a osvědčený recept. Revolucím zdar!


Wojta
02. 03. 2022
Dát tip

Ahoj z toho si v... si nerob vela. Jemu se muselo stát v dětství něco nepříjemného /viď prdelko/

a toto jej provází jeho dosavadním životem. Z toho se odvozují jeho rádoby vtipné, až přisprostlé komentáře, jejichž kritika  koluje  po netu a na cti mu zajisté nepřidá. Nestěžuji si na kritiku, zlobí mne / a to jsem pouhý zedník/ neomalenost projevu.

Napsal bych to jemu osobně, ale nenašel jsem zatím způsob, všude blok. Asi budu nežádoucí .....?

Sorry a nenech se odradit od psaní, má-li to smysl pro Tebe, potom to má smysl.    Vojta.


Kamamura
19. 02. 2022
Dát tip

Křupaví, pečení holuby,

ti létají mi do huby.

Mudrovné, Šalamounovi holubi

tloukl bych nejraději přes hubi(y).


Syd Octopus
19. 02. 2022
Dát tip Gora

To je tak, že holuby, psy, vlky, žraloky sú zvieratá, zatiaľ čo holubi, psi, vlci, žraloci sú pomenovania pre ľudí... A diky.


Gora
19. 02. 2022
Dát tip

Pěkně plyne a navozuje zajímavé souvislosti. Sebereflexe se /spolu s vínem/ přelévá do obecné roviny.

Ve slovenštině je holuby s Y?


K3
18. 02. 2022
Dát tip

T.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru