Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O vorvaňovi

Výběr: Stanislav_Vašina
28. 05. 2002
28
1
10204
Autor
Aki

...si nemůžu pomoct, někdy ty koniny ze mě padaj úplně samy... :o)

Přivez jsem si z Kodaně
maličkýho vorvaně
mrská sebou nasraně
u mě doma ve vaně

 

vztekle na mě cení pysky
z koupelny jen lítaj třísky
zvíře je to blbý, slizký
cáká, dělá vodotrysky

 

sílu má jak statnej vůl
koupelny už je ho půl
sypu mu tam denně sůl
aby mi snad nezhebnul

 

vyrost, drobek, jako z vody
těším se na rybí hody
bourám futra, měřím schody
Kriste pane, to je škody

 

z příručky se člověk doví
jak se vorvaň v moři loví
ale už vám těžko poví
jak ho dostat k řezníkovi...


1 názor

:D:D děkuju za rozesmání..a nejen touhle:)

až se za břicho popadám, jak je to krásně lehoučký...tak průhledně kráásné, tip, jinak to ani nejde*

Jony
01. 04. 2003
Dát tip
Super...to bych jen rád věděl, jak se k tomu řezníkovi ten vorvaň dostal...když nemůže mohamed k hoře... :o)

j_i_r_i_k
27. 02. 2003
Dát tip
S ho měl možná vzít k řezníkovi zavčas, když měl jenom osminu koupelny, i tak by ses určitě nadláb...

Aki
03. 10. 2002
Dát tip
blbjenka: čéče, tuhle písničku jsem v životě neslyšel, český pionýrský :o) snažím se bejt vždycky aspoň trochu origoš, pokud někdy napsal někdo něco hodně podobnýho, tak o tom nevím... je to i věc svědomí a to moje je ohledně tohohle, myslím, celkem čistý :o)

blbjenka
03. 10. 2002
Dát tip
dyk já vim. jsem tě jenom zkoušela :)

Aki
02. 10. 2002
Dát tip
blbjenka: o jakých krokodýlech, čéče???? já znám o krokodýloj jenom kousek jedný jediný... Na tisíce mil teče řeka Nil a v tý řece bydlel přece nilskej krokodýl... a dál to neznám, myslíš tudle? to je hrozný... čék si myslí, kdovíjak není origoš a pak se dozví, že to někde vopajc... doprčic asi se na to vyprdnu... :o) a nebo mi prosím tě navrhni nějaký téma, o kterým eště nikdo nikdy nic nenapsal... :o) že mi to sluší, to vím, ta fotka je z módní přehlídky z Paříže... sem ďál modelku Versaičemu a Francouzové si na dokonalej účes prostě potrpěj :o)

blbjenka
02. 10. 2002
Dát tip
tudlenc: máme doma krokodýla ve vaně chová se tam hrozně nevychovaně jednou křičí, že je v suchu pak zas že má vodu v uchu ... celý den si pouští sprchu, ještě nám ji porouchá kolikrát si řikám v duchu: měl bych radši koloucha kolouch totiž to je zvíře neškodné jistě tolik neutratí za vodné... a víc už toho z šedý kůry fakt nevydoluju, a autora už tuplem ne a o vorvaňovi už tu taky blásnička byla, Kastelova Samá voda, no, i když... není to až tak přímo o vorvaňovi :)) no jo, čéče, s tou originalitou je to těžký :)) ale todlenc, ať padaj wodkaď chtěj, koniny sou to pjekný :)

blbjenka
01. 10. 2002
Dát tip
někdy padaj samy a někdy vykrádáš populární písně o krokodýlech, žejo :) ale jo, je to bžundózní

blbjenka
01. 10. 2002
Dát tip
a sluší ti to :)

Duf
15. 09. 2002
Dát tip
Hmmm.*

zvonková
11. 07. 2002
Dát tip
nejkrásnější podobenka zasluhuje zveřejnění :c) aspoň mi tenhle nápad někdo vyfouk :c)

Dabi
10. 07. 2002
Dát tip
Aki, Ty jsi klásnááá:o))) Hm, budu o té Tvé nabídce přemýšlet!:o)))) Culíku:o))))

ikarka
09. 07. 2002
Dát tip
:-))))))).....a co já se těch gumiček do vlasů nahledala ! :-))

Aki
09. 07. 2002
Dát tip
Vašino, Vašino, jsem ti zase dal do ruky hračku, co? :o) Počkej, já někde u Monty vyžebrám nějakou tvoji kompromitující fotku a pak si budu hrát zase já :o))

galaxy
09. 07. 2002
Dát tip
Jééé,takovýhle culíky nosí moje dítě :-))))))) Musím uznat,že ti sluší :-))))

Azuritek
04. 07. 2002
Dát tip
No comment! :-))) ***

breta
10. 06. 2002
Dát tip
:o))) když nejde vorvaň k řezníkovi, musí řezník k vorvaňovi :o)) ***

Jarodějka
09. 06. 2002
Dát tip
stejně jsem ti ten tip dala, protože je to dobrá práce a ještě svým dílkem vystříháš ostatní, že vorvaň není levná večeře :o)

Aki
09. 06. 2002
Dát tip
Jarodějka: no proto! :o)))

Jarodějka
09. 06. 2002
Dát tip
věděla jsem že nemám na výběr :o)

Aki
08. 06. 2002
Dát tip
Jarodějka: hele a co bych s ním teda měl jinýho jako dělat? :o)

Jarodějka
08. 06. 2002
Dát tip
vždyť stačí, že se vorvaňovina používala ve farmaceutickém průmyslu :o( já bych vorvaňa za tu křivdu odškodnila, na přepravu k moři je už zřejmě pozdě, je to neřešitelná báseň

Norek
08. 06. 2002
Dát tip
:-)))))))))))))))

Aki
08. 06. 2002
Dát tip
Jarodějka: hmmm, přeprava k moři... víš, co by to stálo peněz? už jen ty futra a nová koupelna mě něco stály, na to bych fakt neměl... :o)

Jarodějka
07. 06. 2002
Dát tip
Aki :o) kdyby jsi neusiloval o vorvaňův život, hned bych tipovala, teď ti Tip ale neprávem nedám :o) jsem zaujatá, ale je to dobrá blbůstka

Harold
05. 06. 2002
Dát tip
Jako ždy...***

epiktetos
04. 06. 2002
Dát tip
Toť gut. :c))))))))))))))))))))))))))))))))))

ivana
30. 05. 2002
Dát tip
Já tě prostě miluju, nemá to chybu!!! :o)))))

Happy
30. 05. 2002
Dát tip
Já to sice láskou k tobě neženu tak jako ivana, však - někdy si raděj nepomáhej, byla by to škoda :o) [*]

Cudla
30. 05. 2002
Dát tip
Supr, nápad a hlavně parádní rýmy! Ale mám pocit, že jsi to ukrad mý čtyřletý sestře :)) No ale asi se pletu. Holt píšete hodně podobně :))

Aki
30. 05. 2002
Dát tip
Cudla: tvoji ségru vážně neznám, přísahám!! :o) budu se rvát o autorský práva, páč ona to taky mohla ukrást mně :o)

KikinaV
30. 05. 2002
Dát tip
:-)))))))))) nač komentáře, jen se chechtám .. *

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
Falka: :o))) hele, vždyť já už ve svý básničce nerozprsknul žádný zvířátko ani nepamatuju... ty ze mě děláš normálního zvířovraha :o) jé, vlastně jo, křeček v mixéru... ale to byla jen nehoda, vážně :o))

zvonková
29. 05. 2002
Dát tip
:c)

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
Materula: co se ti na tom nezdá? prostě rychle roste, no... že je ho jako už půl koupelny jsem myslel... něco nejasnýho? :o) a díky všem :o)

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
Mat: a to vadí? :o) mně to přijde normální a i celkem nenásilný, nic špatnýho na tom při nejlepší vůli nevidím :o))) ale já literatuře vůbec nerozumím, takhle to ze mě vypadlo, tak jsem to tak nechal ležet... :o) by mě docela zajímal i názor ostatních - co vy na to?

Armand
29. 05. 2002
Dát tip
Aki: u legrácek a blbůstek je to v pořádku pokud to netahá za uši. Mě teda tady ne. Jinak bylo mi vysvětleno tuším Albireem, že se tomu říká gramatický rým... a těch by mělo být méně než více.... tak teď předám co bylo mi vysvětleno: sůl/vůl je gram. rým... ten jiný považovaný za hodnotnější je prý třeba zbylo/shnilo. To měla asi materula na mysli ... snad .. jinak nevím.. mě tu u takovéhle říkanky teda nevadí vůbec, navíc mám dojem že je to výrazový prostředek podporující úsměvnost. Rozhodně na tom není nic špatného. :)

Má to tak pěkný spád, že drobné kosmetické vady vidí jen odbor¨níci, je to dobrý!!!

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
Armand: přesně tak jsem to i myslel (s tou podporou úsměvnosti :o)) nějak moc nechápu jakej je ten rozdíl mezi gramatickým a negramatickým rýmem... podle mě se to buďto rýmuje a nebo ne :o) (samozřejmě jsou rýmy a RÝMY, ale ten gramatickej mi bude muset asi někdo vysvětlit úplně polopaticky :o)) vím, že nad většinou rýmů v tomhle mým vejhlodu srdce básníkovo moc nezaplesá, ale on to byl tak trochu i úmysl. přiznám se, že původně jsem to měl napsaný jinak, daleko uhlazenějc, ale prostě to nějak nebylo ono... tak to šlo do koše a šel jsem na to odjinud :o) a díky za názor :o)

Spvrivs
29. 05. 2002
Dát tip
Tak to nemá chybu ***! :-))))))))))))))))))))

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
kalais: to teda řešit budu! :o) páč takovej tapalík mi je totiž děsně podezřelej, aby to nebyl třeba náhodou nějakej neřád... :o)

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
kalais: týjo, počkej, až tě chytím :o))

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
kalais: nesním, to dělaj jen ty hodný... a já jsem zlej :o))

Leata
29. 05. 2002
Dát tip
* :oD

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
kalais: tak trubka, jo? a ty seš zase normálně příšerně zkorodovanej vodovodní kohoutek, abys věděla... :o)

Nuitík
29. 05. 2002
Dát tip
* jéé, to je dobrá konina vorvaňovina ina ina ina....

Aki
29. 05. 2002
Dát tip
kalais: a seš!! akorát vy ženský na to máte různý fígle, tak to není poznat... barvičky a tak... ale mě nenapálíš, mě ne! :o))

Stevenson
29. 05. 2002
Dát tip
-))))))))))) TIP!!!

galaxy
29. 05. 2002
Dát tip
Ježíš to je konina,pardon vorvarňovina přímo parádní :o))))*

Kwin
28. 05. 2002
Dát tip
pronajmu koupelnu za pořádnou flákotu!!!

Dabi
28. 05. 2002
Dát tip
Chi chi, jednou jsem dostala pozvání na delfíny ve vaně:o))))

Aki
28. 05. 2002
Dát tip
kalais: týjo, co to je tapalík? :o) Dabi: já tě zvu na parník, co ty na to? :o) (ve vaně samozřejmě :o))

Armand
28. 05. 2002
Dát tip
bravo! :)) bravo! :)) jako z hlediště v jeviště se slova chvály valí :))) * :)

Wiki
28. 05. 2002
Dát tip
:-))

Falka
28. 05. 2002
Dát tip
Konečně něco, co má otevřený konec, a tak to nekončí pro to zvířátko špatně... :o))) I když říkat blbýmu slizkýmu vorvaňovi zvířátko... ale cáká, dělá vodotrysky... myslím, že bych si s ním rozuměla... :o)

ikarka
28. 05. 2002
Dát tip
:-))))...*..nebudu si už dělat ve vaně vodotrysky,nejsem přece vorvaň....

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru