Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

návrat

20. 02. 2022
8
7
397
Autor
Skarabea

 

 

raz som niekde čítala

že veľryby neumierajú na starobu

že sa jedného dňa

proste nevrátia

domov

tak ako ja

jednokrásnenedeľnéráno

zazrú vesmírnu loď

 

"vážení cestujúci, posledné plavidlo

odchádza o päť minút

všetky ostatné lety

sú kvôli nepriaznivému vývoju počasia

na dobu neurčitú

navždy

stratené

 

 

(po desiatich rokoch)

 

dialóg dvoch mužov v márnici nad mojím telom:

“Tento pračlovek umrel na masívne krvácanie zapríčinené neopätovanou láskou.”

 

“A preverili ste register nezvestných? Možno patrí k tým, čo spadli z neba, keď sa snažili vrátiť domov z budúcnosti.”

 

“Prosím vás! To je ako mýliť si veľryby s delfínmi.Oba živočíšne druhy síce patria medzi cicavce, ale videli ste už niekedy umrieť veľrybu na predávkovanie drogami alebo na následky trestného činu inej veľryby? Na rozdiel od delfínov….”

 

 

 

 


7 názorů

Skarabea
22. 02. 2022
Dát tip annnie

ďakujem...


Markel
22. 02. 2022
Dát tip

líbilo *


Alenakar
21. 02. 2022
Dát tip Benetka

Líbí se mi hlavně první část a za tu dávám tip.

Podle nejnovějších výzkumů je velryba grónská nejdéle žijícím savcem na naší planetě. Dožívá se běžně přes dvě sta let. Možná se stejného věku může dožít i plejtvák obrovský, ale v současné době tak staří jedinci nejsou známi. Během průmyslového lovu velryb, který byl ukončen až během dvacátého století, byli všichni staří plejtváci zabiti.


ysslandia
21. 02. 2022
Dát tip

Nádherný úvod


annnie
20. 02. 2022
Dát tip

Pěkné!!! Zajímavá gradace. Tip a.


Benetka
20. 02. 2022
Dát tip

Hmmm... Trocha život a trocha scifi... To sa mi veru páči. A navyše: Ľúbim CICÁVCE! ;)


Silene
20. 02. 2022
Dát tip

(Radši ty celobásničky. Ale přečetla jsem si i tak ráda. Navíc asi dobře nechápu; schází mi Skarabein ostrý řez situací. Možná moc vesmírné. Někdo lepší lépe pochopí.)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru