Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Někde se stala chyba

22. 02. 2022
8
10
289
Autor
supizmus

Nechápu, co dělám špatně. Sušenky byly vždycky mojí součástí, tak jsem jim vyhlásil samostatnost a šel je do obchodu vysvobodit. No, a při jejich evakuaci a bezpečné anektaci do úst mě vyvedla policie a ještě je chtěli zaplatit!


10 názorů

Janina6
23. 02. 2022
Dát tip annnie

Cóóó? Ty jsi sáhnul na MOJE sušenky?!


MilanH
23. 02. 2022
Dát tip

:-)


Kamamura
22. 02. 2022
Dát tip

Máme každý vlastní názor, a vlastní hlas, ne? Proto přece máme tu demográcii, soudruzi!


annnie
22. 02. 2022
Dát tip

Ještě, že mi to Kamamura vysvětlil, jsem bohužel trochu hloupá a nejdřív mi to nedošlo. Takže za ten tip ode mě vděčíš jemu :)


Jako malá jsem vzala u pokladny maggi kostku, protože jsem myslela, že je to bonbon. V partě to uznali, neuměla jsem číst. :-)


Kamamura
22. 02. 2022
Dát tip Benetka

Když už jsme u té briskní politické satiry, proč nám vlastně vadí ruská anexe Ukrajiny, a nevadí nám třeba americká anexe Texasu, nebo rakouskouherská anexe našeho státu? Bylo to příliš dávno? Jak dlouhá je promlčecí doba?


Nami 99
22. 02. 2022
Dát tip

Vždycky jsem krad sušenky,

ve večerce U Lenky.

Díky policistce Jitce,

suším hubu na záchytce.


Kočkodan
22. 02. 2022
Dát tip

Ne každý dokáže (obzvlášť dlouhodobě) sušit hubu.


Benetka
22. 02. 2022
Dát tip

...možná že kdyby sis je cpal do řiti tak tě vyvedou zřízenci Dr. Chocholouška a né policie... :p


Norsko 1
22. 02. 2022
Dát tip

Krást se nemá


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru