Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

22/2/2022

22. 02. 2022
4
5
312
Autor
Benetka

Hej! Prej!! Že je magickej dátum...

Ale. Čísla jsou čísla a nástěnky jsou nástěnky...

Jo.

Původně chtěl zkompostovat jo! Bazeň!!! Jako že bázeň všech bázní a... A co vlastně?

Nasrat.

Jebat.

Na všecko a na všecky.

Jak na ku*du tak na ce*ky......

Vlastně...

Každičičičinkou chvilku čeká ban.

A když už né oficinální tak od jemu milých... Jo.

Jo.

 

Annn...

 

Buzna je buzna a lesba je lesba. Tak.

Omlouvat se nehodlá.

Není zlý.

Ale prostě jej nebaví to hraní si se slůvky která nikam nevedou...

Eh.

https://www.youtube.com/watch?v=Ins0phkuD2w&ab_channel=JaromirNohavica

https://www.youtube.com/watch?v=QsYDAx6OuMA&ab_channel=koralkova

 

Paní profesorka která Slávka učila účetnictví by řekla: Vem si áčtverku a vprostřed udělej čárku (Ach! Je neskutečně nadržený! Prostě tu čárku vidí všude všude všude!!! :) No a na jednu stranu napiš MÁ DÁTI a na tu druhou DAL. Má dáti znamená jebati. I když... Dal znamená to samé. Sakra. Kurwa! To je oBludný kruh!!!

Hele - někde zaslechl že prý srdce je jenom sval. Fuckt je to pravda?! Bo tomu nevěří... To vždy když Ji vidí a děda mráz si běží páteří a! Srdce se svírá... Že až je div že z toho neumírá......

Dnes když jsi přišla _MILÁČKU_ Eh. Už přesrok víš že! Máš mě na háčku! Tak... Prostě... Když jsi přišla... Eh. Wim že bych se Tě správně ani neměl dotýkat. A! Pouze! A jenom se svou erekcí se potýkat!! Eh!!! Kdeže... Moh by jít kandidovat na Papeže - už dávno nestojí... Aneb i kdyby tisíc očí plakalo ten již NIKDY nevstane! Ne... Samo že kecá. Ráno co ráno co ráno co... Jej budí erekce. A! Prisámbohu prisámvačku!!! Neni to žádná protekce! No ale jak si prozpěvuje jeho oblíbený Fanánek - v životě je chlapům smutno zvlášť když nemaj rychlou ruku... No... Tak jo. Rychlou ruku má a ač vlastně z donucení tak - honívá. Kurwa! Kamsetodostal?! Čili... Red hot... Znova!

Dnes když jsi přišla _MILÁČKU_ Hladil Tě po zádíčkách a Ty jsi málem předla ako mačička. TO SA MI VERU PÁČI! Vravela si... A já vím že bych se Tě vlastně ani dotýkat neměl ale Ty mi to vždy a znovu dovolíš a mě to... Těší? Víš?! Vlastně... Měla bys mě plácnout rukou po ruce... Eh. Kdybych na Tebe NEMYSLEL vše by vyřešila POLUCE_

(To je to jak řikal onehdá - vše se točí kolem píčí :)

-(EH!JEŠTĚŽETUNEDÁVAJTYVANY.ÉÉÉ!!!BANY;)-

Znova!

Dnes když jsi přišla _MILÁČKU_

Áštyrka je rozdělená (jako možná Ty!Jsi!Rozdělaná poté co tě přítel... Eh...)

 

MÁ DÁTI = NEDALA.

 

DAL =

 

VLASY

HLAVU

UŠI

OČI

OBOČÍ

VÍČKA

NOS

ÚSTA

RTY

JAZYK

KRK

RAMENA

HRUĎ

PUPEK

ŠOUREK

 

LÁSKU

 

CIT

 

ROZUM?

NE?!

 

Ten nemá...

 

Tečka.

 

 

Bodka.

 


5 názorů

.. :).

 

Jinak ale vlastně smutné, jak říká i Kamamura.... 


lawenderr
23. 02. 2022
Dát tip Benetka

:)


annnie
22. 02. 2022
Dát tip Benetka

Přestaň chlastat!


Norsko 1
22. 02. 2022
Dát tip Benetka

Benetko, tyč i dřevěný písek je zcela zapomenut. U mě boduješ


Kamamura
22. 02. 2022
Dát tip Benetka, Zeanddrich E.

Benetko, Benetko, tvé nekonečné utrpení je stejně tragické, jako komické, takže půlka obličeje se mi směje, a druhá půlka pláče, takže si lidé myslí, že jsem se zbláznil. A je to jen tvoje vina! ;-)

Co se třeba vystříkat do záchodu a až se krev vrátí z přirození zpět do mozkovny, a duši zaplaví spokojená pohoda, tak napsat v povznesené náladě nějaký lehčí filozofický traktát? ;-)

Pamatuj, Benetko, že sex, u kterého jsou přítomny jiné osoby libovolného pohlaví má tu zásadní nevýhodu, že zmíněné osoby mohou rušit tvůj zážitek svými bytostně sobeckými požadavky a očekáváními!

;-D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru