Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nesmíš chytit raketovýho syfla (drž se, Ukrajino!)

25. 02. 2022
9
14
486

Putin

znamená děvka

francouzsky

 

Putin

znamená špunt do gazelí řitě

mongolsky

 

Putin

znamená zaostalej gepard

svahlisky

 

Putin

znamená „jsem pončo potřísněný lamou“

americky

 

Putin

znamená nehořlavý sobolí výkal

finsky

 

Ukrajino

drž se

pro nás jsi už teď vítězem

 

Ukrajino

celej svět na tebe myslí

kéž by něco udělal…


14 názorů

Kamamura
25. 02. 2022
Dát tip

Majaks - neotravuj!


Pro někoho možná sračka, mně ale není osud Ukrajinců lhostejný.

Pokud etničtí Rusové touží po "vlasti", nechť si tam odkráčejí, nikdo jim v tom nebrání, nedávno dokonce dostali cestovní pasy s ruským občanstvím (aby bylo koho zachraňovat, že...), nemusí rozesírat ukrajinský stát, který mimochodem vyhlásil nezávislost už 9. ledna 1918; zde se nabízí už stokrát omletá paralela se Sudety, která ale padne jako hrnec na hrnec, záminka k odtrhnutí cizí země a její uchvácení je na světě...

Je mi jasné, že kvůli Ukrajině nebude nikdo riskovat třetí světovou/jaderný konflikt. Ale je otázkou, jestli by se jí nedalo ze Západu pomoct, teď je otázka, kde je ta hranice, jestli u materiální pomoci, vojenské materiální pomoci, raketové podpory.. to už je zřejmě na hraně, ale musíme si uvědomit, že je útok na svobodný svět, zrovna tak by mohl napadnout třeba Finsko, které není v NATO.

Sledujeme to v televizi jako nějákej seriál nebo dokumentární film. Už došlo na válečné zločiny. Bude se to řešit v Haagu?

Ještě tři poznámky.

- Evropská armáda se týkala pouze EU. Takže nic pro Ukrajinu, která nemůže vstoupit nikam, protože má na svém území cizí vojska.

- Ukrajinci se nikdy nevzdají, je to hrdý národ, druhý Afgánistán je tedy více než reálný.

- Proč jsou tedy války, ozbrojené konflikty? Stačí si přečíst na internetu, kdo má větší armádu, a ten automaticky vyhraje, ne?!

 


Kamamura
25. 02. 2022
Dát tip

Čeho se má asi tak podle tebe Ukrajina držet? Srovnání sil je zde:

https://www.globalfirepower.com/countries-comparison-detail.php?country1=russia&country2=ukraine

Zbývá přemýšlet, jak se co nejlépe vzdát. Rusko má druhou nejsilnější armádu na světě, a Ukrajinci těžko zopakují afgánský zázrak. 


Kamamura
25. 02. 2022
Dát tip

Když Macron říkal, že Evropa musí postavit armádu a definovat vlastní strategii, nezávislou na Spojených státech, čím jste poslouchali, prdelí?

Řekni, Biskupe, že ti někdo hacknul konto, a tahle plačtivá sračka je podvrh. Řekni mi, že to tak je, protože jestli jsi to psal ty, tak je fakt, ale opravdu zle. 


Los Ancheles vyšle andělskou letku...


Norsko
25. 02. 2022
Dát tip

Los Angeles se přidá


Chicago by mělo okamžitě vyhlásit válku Donbasu. ;-)


Kamamura
25. 02. 2022
Dát tip

Chudák Putin, má úplně okopané kotníky. 

Ukrajinci zřejmě nedávali pozor, když se v Chicago Tribune psalo, že v případě ruského útoku na Talin američané Chicago riskovat nebudou. 

Teď to vypadá, jako by Porošenko neměl plán B.

To je ponaučení pro všechny, kdo důvěřují vzdálenému strýčkovi Samovi, který má vlastní, docela jiné plány. 


S citem rozzuřeného býka...


Norsko 1
25. 02. 2022
Dát tip

Hlavně se mi líbí, s jakým citem jsi psal ta slova


annnie
25. 02. 2022
Dát tip

Putin

ruská bordelmamá.

Kurev je tam spousta.

 

Velmi povedenej text. Tip a.

 


Podle Ottova slovníku naučného ano.


Norsko
25. 02. 2022
Dát tip

Putin, ruská kurva, česky


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru