Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Správy z koberca

03. 03. 2022
13
17
393
Autor
Abakus

niekoľko sa mi ich podarilo zachrániť z pazúrov...

Správy z koberca

Zobudila som sa na to, že niečo okolo mňa sa naháňalo po izbe. Jeanny a jej nadšenie v mačacích zelených svietiacich očiach. Zažala som svetlo a medzitým ešte dva krát preletela okolo mňa a sadla si ku skrini. V rohu bola zalezená malá sýkorka. Na koberci ostali  po boji žlté a modré pierka.

Vtáčika som opatrne vzala do utierky a zaniesla ho na balkón do kvetináča. Dýchal a chvel sa  a tak som dúfala, že až sa spamätá, odletí.

Neodletel a na koberci ostali po boji žlté a modré pierka.


17 názorů

Sýkorky koňadry mám spojené s obrazy zimy za mého dětství - měli jsme totiž krmítko naproti okna kuchyně, ve dvoře..


Abakus
04. 03. 2022
Dát tip

Ahoj Alenakar, a to som si naivne myslela, že na rozdiel od iných, ja na tému vojny nenapíšem nič.


Alenakar
04. 03. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Otevřená klec -

Žlutá a modrá pírka

a spáč kocourek                             Tip za miniaturku i za soucit.


ysslandia
03. 03. 2022
Dát tip

Ďakujem,aj za ypsilon,aj za seba. Potešilo 


Abakus
03. 03. 2022
Dát tip

Ahoj Ysslandia, na kraľovanie sú iní.

Mne sa iba páčilo to tvoje Y. A mám rada kritiku - je to znamenie, že to niekto čítal a že mu to stálo za to, niečo k tomu napísať.


ysslandia
03. 03. 2022
Dát tip

To je už na tebe,tvoj text,kraľuj!.. 


Abakus
03. 03. 2022
Dát tip

Ysslandia - páči sa mi tvoj Y na začiatku.

Ráno som to napísala a vysala pierka. A poslušne hlásim opravím, čo sa  dá. 


ysslandia
03. 03. 2022
Dát tip

môjho slovenčinu?  Kde si tam videl/a kritiku?

bagatelizované sprostredkovanie od čitateľa 


Abakus
03. 03. 2022
Dát tip

Ysslandia - s  takýmto nickom kritizovať môjho slovenčinu?

Ale nie, máš pravdu, ale bolo to tentoraz horúcou ihlou po prebdetej noci písané. 


ysslandia
03. 03. 2022
Dát tip

V rohu bola zalezená mala sýkorka. Na koberci ostali po boji žlté a modré pierka sýkorky.

....Neodletel a na koberci ostali ostali po boji žlté a modré pierka.

Z môjho pohľadu stačilo úplne tie pierka /symbolika ok / dať až v závere,prišlo mi to už príliš duplicitné a opakujúce na takomto malom priestore../ možno by si sa vyhla aj následne opak.sykorka, sýkorky.../ 


Abakus
03. 03. 2022
Dát tip annnie, Gora

Ale vôbec nie, ale svojho času mojej rodine zachránili takto život a tak to trochu posielam v rámci dejín ďalej. 

Nie som žiaden hrdina aj na sýkorky a  andulky som si doteraz volala vždy nejakú pomoc. Ale o štvrtej nad ránom je na to človek sám.     


annnie
03. 03. 2022
Dát tip

Jsi úžasná!!!


Abakus
03. 03. 2022
Dát tip dievča z lesa

Ahoj všetkým, sýkorka nebola dôvod k tomu, že som sa prihlásila ako dobrovoľník na hranicu na niekoľko dní. Tu v Bratislave som hľadala možnosť pomoci a to som sa nedopátrala.   


annnie
03. 03. 2022
Dát tip

Uf...


Norsko 1
03. 03. 2022
Dát tip

Je to realita


Abakus
03. 03. 2022
Dát tip Zeanddrich E.

Ahoj Norsko 1.To bola dnešná noc. Neveštím ani z lógru a  a už vôbec nie z koberca. 


Norsko 1
03. 03. 2022
Dát tip

Žlté a modré pierka .., hmm


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru