Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Signál

09. 03. 2022
12
7
348
Autor
e.eucrow

Napokon interiér stíchol. Nikto si zrejme nekládol ďalšie nároky a modré návršie v záhrade, ktoré som ti popisoval, keď sme ostali osamote, ostalo neporušené. Ale ani z neho nič dobré nehľadelo. Kým ma držali pod zámkom, žiadna aktivita nebola možná. Už len trochu odvahy, aby som dokázal urobiť finálne rozhodnutie.

Dnes však ešte nie. Dnes sa slnečné svetlo láme akosi podivne, vracia ma roky do minulosti, do leta, počas ktorého som sedel na chodníku a sledoval ulicu postupne sa noriacu do tmy. Zdedil som aj iné, menej zaujímavé veci, napríklad lopaty na sneh. Rád by som ich niekedy použil. Zatiaľ ich ukrývam v podkroví, kde som už tiež dlho nebol.

Ale nech by som už urobil čokoľvek, tma sa napokon dostane aj ku mne. Sova zahúkala, zacítil som jarný vánok. To by sa hádam dalo vnímať ako pozitívne znamenie. Napriek tomu stále nemám odvahu naliať do šálky kávu, ktorou by som ťa pohostil.


7 názorů

e.eucrow
11. 03. 2022
Dát tip annnie

vdaka :)


annnie
11. 03. 2022
Dát tip e.eucrow

A ještě jeden ode mne


e.eucrow
09. 03. 2022
Dát tip

ysslandia: pravda, to pokým tam nejako škrípalo.

inak vďaka za ohlasy :)


Gora
09. 03. 2022
Dát tip

Kultivovaný text plný náznaků.


Silene
09. 03. 2022
Dát tip

Bude šest, pane, zavíráme! / A v utajených zahradách / se o den světlo noci láme / a podzim ze zimy má strach. (Radek Malý)  

Dlouho jsem autorovu tvorbu nenavštívila. Ale jestli se rozlije takto do větného schématu ona káva, přišla bych zase. (S mopem ale nie.)  


Norsko 1
09. 03. 2022
Dát tip

Neříkej


ysslandia
09. 03. 2022
Dát tip

pokým... pokiaľ...zvažujem v osobnom vnímanî.. zaujímavá poloha,mieša sa mi tam taká mierna sentimentálnosť s istým "domysleným?"napätím...som čerstvo pri odsledovanom Worst roommate ever ,tak snáď preto 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru