Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pavučina

22. 03. 2022
0
0
105

                                                                                        (Možná Rap)

Prologue:)

"Svět je jako jedna velká pavučina, jejíž niátky pleteme současně všichni, propletení neviditelnými cestami, po kterých krůček po krůčku kráčíme za svou kořistí, abychom nasitily hladové touhy našich snů, těch skrytých volání v hlubinnách posvátného a tajemného ticha."

1) Jsem jako pavouk....polapen sítí, opředenou strachem....jsem svého štěstí strůjce, ale v životě stekal jsem se zatím jenom z       krachem..

 2)  Jsem kdosi, cosi, nitkama mejch činů tahá, tenhle zválštní pocit, jak když loutkař svojí lotku tahá....pavučina stínů....pavučina stínů...

  3) Sotva usneš hned se vzbudíš, ideály z hlavy mizí a s nimi všechny představy...koukáš...pavučina stínů.....pavučina stínů....

  4) Vy mí bližní, vy mí druzi, s maskou smíchu, barvou z hrůzy, barvou černobílou, barvou z medu nepřetřete stíny.....pavučina     stínů... pořád jsem to já....pavučina stínů....i když trochu jiný...

  5) To když ti smutek dech tvůj dusí a tvojí duši zmrazil žal...pavučina stínů...ten co probod mě svým kopím...adonisův junior, temný anděl, sedmihlavý král...pavučina stínů...mě jak mušku v pavučině stínů zmát...pavučina stínů...

Konec: I když decka víry i napořád nevydrží, modleme se, pořád věřím, protože mám rád.....

pavučina stínů

  

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru