Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jsi levandule zlomená touhou

25. 03. 2022
10
14
325

mhouříš oči

před rozpáleným

planetárním hrncem

 

jsi levandule

zlomená touhou

cítit sama sebe

 

jeptišky v květináčích

tě lákají

do svých pavučin

 

nehybně se batolíš

směrem k lásce

za oblohou z krajkoví


14 názorů

Aru
29. 03. 2022
Dát tip

levandule? kdo mluví o levandulích? :))


nevím , jak to mají levandule..?! ;-)


Aru
29. 03. 2022
Dát tip

jsem zamaten, aktérka je dospělá, nebo teprv dítě? :)


.. že by až tak velký záběr... _ :-)


tak nějaká ta vata k tomu patří... ;-)


... tak protimluv podle mě do básně patří, jinak díky za koment


Gora - no shit, Sherlock! 

Kdy už skončí tenhle příšerný móres pitvat cizí básně jako mrtvoly dobytčat na jatkách?

Dobrá práce, Biskupe! Poznal jsem se v tom, což znamená, že začínáš mít záběr vskutku Vieweghovský!


ysslandia
25. 03. 2022
Dát tip

Bez prvého a posledného verša by som to brala ešte viac.../


Gora
25. 03. 2022
Dát tip

nehybně se batolíš je protimluv, jinak až na krajkoví /dost používaný obrat/ se mi báseň zamlouvá originálními obrazy...


Alenakar
25. 03. 2022
Dát tip

Pokud se má opravdu, ale opravdu, rád, pak je mu publikum ukradené. Pokud ale má raději potlesk než sebe sama, bude si hledat nové publikum a zkoušet novou hru. Svět je ostatně plný divadel.


spojení narcis a Klaus je už ikonické...

a jak se cítí narcis bez publika? asi blbě... aby se nakonec ze žalu neutopil...


Alenakar
25. 03. 2022
Dát tip Gora

Je krásné být narcisem, pokud máme v patách dav obdivovatelů. Třeba Madonna nebo Václav Klaus o tom vědí své. Horší to ale mají narcisové, kterých si nikdo nevšímá.  Taková nehoráznost nevšímat si jich! JICH !!


Díky, takový narcis... ale je to levandule. ;-)


Alenakar
25. 03. 2022
Dát tip

Levandule zlomená touhou cítit sebe sama... Krásně egocentrické.

Paradox "svůdných" jeptišek je rovněž hezky provokativní. První a čtvrtá sloka by možná měly vyříznout trochu hlubší zářez do čtenářova vědomí.

Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru