Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NA VYSVĚTLENOU

28. 03. 2022
1
16
413
Autor
Norsko 1

Nadešel čas, abych to sem pověsil znovu. Zase bude brečet a stěžovat si. Dobračka

 

 

NA VYSVĚTLENOU 

 

TORA TORA TORA ! 

Americký film o zákeřném náletu Japonců 

na námořní základnu USA 

v Honolulu 

BORA - BORA 

exotický ráj na Tahiti 

s báječnou zátokou 

obklopenou sopečnými kužely 

GORA 

ta 

co kurví Písmák 

literární server 

určený pro amatérské nadšence 

 

 

 


16 názorů

Alegna
29. 03. 2022
Dát tip

Vidíš ten zájem o tvou osobu, dneska by to pivo bodlo, než se ochladí a sprchne, pěkně by to suchý prašný spláchlo.


Janina6
29. 03. 2022
Dát tip

Ona je to taková tradice, svádět na redaktory kdeco. Hlavně teda vlastní nespokojenost. Člověku se tak uleví, když si uvědomí, že chyba je v někom jiném :-)


Odpoutaný Prométheus
29. 03. 2022
Dát tip Bačkovský

Podle mě ses propil do něčeho nerudného, neříkám, že to neznám, ale vždycky si spíš radši někam zalezu, než to přejde. ;-)


Janina6
29. 03. 2022
Dát tip Odpoutaný Prométheus

Koukám se teda kolem sebe... no nic moc, ale za to nemůže Gora.


sveřep
29. 03. 2022
Dát tip Gora

Bojím.

 


Bačkovský
28. 03. 2022
Dát tip Janina6

Pro odvážného rebela -  Pošli svoji poezii do opravdových lit. časopisů, např. Host, A2, Aluze, Psí víno atd. Účastni se soutěží, jsou různá nakladatelství, vydaji Ti sbírku. Kritika, ta opravdová, Tě ocenní. Pak budeš spokojené a slušné Norsko 1.  


Silene
28. 03. 2022
Dát tip

Viď, fr. Mě to inspiruje. Či zklidní, hlavně ty jahody. No, a světlá, to je takový sekt pro chudší. S pečivem už ve svém věku musím opatrně. I proto tu nenabízím nic než pokrm. Ty však si dopřávej, seč hrdlo a otvírák ráčí.


Silene
28. 03. 2022
Dát tip

S těmi Vieweghy bych to nepřeháněla. 

Norskej, tys pravověrný pamětník, kolikrát tu padlo, že nejlepší redakce je žádná redakce? Jinak ji klidně vezmi, aspoň bude nějaký fresh. 

Jahodový jogurt a světlou dvanáctku, dáš si? 


annnie
28. 03. 2022
Dát tip Bačkovský

Ahá! Už chápu! Zrůdná je agresivita, nedostatek vzájemného respektu a zbytečný urážky. Tak dík za připomenutí. Otevřels mi oči.


Norsko 1
28. 03. 2022
Dát tip

Koukni se kolem sebe a pochopíš


annnie
28. 03. 2022
Dát tip

Co přesně je tu tak zrůdný, že proti tomu táhneš jak proti putinovi??? Vidím v tvým textu jen hrubou urážku, žádnou konkrétní kritiku. Vlastně to působí poněkud trapně, jako kopanec zezadu od zneuznanýho génia. Zatím se snažím myslet, že ses třeba jen trochu moc zhulil nebo si zapomněl vzít pilulkou. Jak víš, já odmítám některý věci přijímat a dost často se mi podaří vyvzdorovat si lepší realitu... 


Norsko 1
28. 03. 2022
Dát tip

Milá Annie, tys taky plodem tohoto zrůdného systému


annnie
28. 03. 2022
Dát tip Thea v tramvaji, Bačkovský

LORA

je papoušek, co mele pořád dokola to samý.

Co přesně od místních redaktorů očekáváš??? Že vyhmátnou Šejkspíry, povzbuděj Vívegy, a otcovskou či mateřskou rukou povedou Juliány??? Staň se redaktorem a ukaž nám, jak na to, Šaldo. Myslela jsem, že za fázi hrubosti jsi se už prožil, ale vidím, že to máš zřejmě chronický. Škoda. Rozhodně tu máš spoustu o třídu lepších věcí, než tenhle zrecyklovanej plivanec.


Norsko 1
28. 03. 2022
Dát tip

Bojíte se ? Kupte si medvídka mývala


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru