Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mikina s kapucí

30. 03. 2022
16
28
424
Autor
Jamardi

Před mnoha lety jsem pracovala pro jednu společnost. Prováděli jsme tazatelskou činnost v hypermarketu, ptali jsme se zákazníků, jak jsou spokojeni a co by si přáli. Součástí pracovní smlouvy byly také pokyny pro pracovníky, kde bylo mimo jiné psáno, že tazatel musí být slušně oblečen, za nevhodné oblečení se považují například krátké kalhoty nebo mikina s kapucí.

Jednoho dne se objevil nový pracovník. A měl na sobě – mikinu s kapucí. My starší jsme mlčeli.

Odpoledne přišel vedoucí, prohlédl si jeho vyplněné dotazníky, asi deset z nich roztrhal a odešel. V té době ještě nebyla elektronická komunikace na tak vysoké úrovni, odpovědi jsme zapisovali propiskou na papír.

„On je blázen, podívejte se, co udělal. Mám to přepsat, prý to nemám úhledně napsané,“ řekl nový pracovník.

„A víš o tom, že máš na sobě mikinu s kapucí?“ řekli jsme mu.

„A to jako proč?“

„Ty jsi nečetl pokyny? Mezi nevhodné oblečení patří....Je to tam výslovně napsané.“

„Vy jste tedy pěkní kolegové! To jste mi to nemohli říct?“

„My jsme si mysleli, že to děláš schválně, tak jsme tě nechali, ať si to dotáhneš do konce,“ řekli jsme.

 

Pak společnost zanikla a organizace dotazování v hypermarketech se ujala firma nová. Hlavní manažerka nové společnosti delší dobu pracovala právě v té zaniklé.

Přišla se na nás podívat, jak nám to jde a měla na sobě – růžovou mikinu s kapucí!


28 názorů

kadeřavá
28. 12. 2022
Dát tip

No jak kde samozřejmě,ale u mě to nebyl problém :-)


Jamardi
28. 12. 2022
Dát tip

To ještě nezaručuje, že si budeš nosit, co chceš. :) Dík :)


kadeřavá
28. 12. 2022
Dát tip

Tak to jsem štastná za to,že jsem si mohla v práci nosit co chci :-)firma u které jsem pracovala měla jen jednoho zaměstnance :-)mě


K3
01. 04. 2022
Dát tip Lenochod

Samozřejmě to nemyslím doslova a všude. Někdy se ale vyplatí ho porušit abys např. viděla něco co bys jinak neviděla.


Jamardi
31. 03. 2022
Dát tip

Alenakar, ano, v průběhu času se to mění. Díky za tip.


Jamardi
31. 03. 2022
Dát tip

Evženie, to už byla jiná firma. Tam se to mohlo. :) Dík :)


Alenakar
31. 03. 2022
Dát tip Lenochod

V něčem je dnešní svět víc a víc "free", třeba tetování bylo kdysi jen záležitostí námořníků a kriminálníků a dnes je už dokonce potetovaný i kdejaký senior s hůlčičkou, v něčem se svět ale zase vrací do dávných časů. Musíme se třeba vyjadřovat "korektně" jako za královny Viktorie a některé názory "nejsou povolené".   Tip.


Hlavně, když jí to slušelo. A že pokyny pro ni neplatí? Třeba je nečte.


Jamardi
31. 03. 2022
Dát tip

dievča z lesa, díky :)


Jamardi
31. 03. 2022
Dát tip

Kočkodane, víš že jsem si to myslela? :)


Kočkodan
30. 03. 2022
Dát tip

Já růžovou mikinu s kapucí ve svém šatníku nemám a ani se zatím nechystám to změnit. (růžolící mrkací smajlík)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip

Karle, to myslíš vážně na pracovišti? Že by si každý mohl dělat, co chtěl?


K3
30. 03. 2022
Dát tip

Zákazy jsou od toho aby se porušovaly.

"No právě... Když něco zakážeš, jenom tím rozjitříš naši touhu po poznání."


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip

Romane, o tom jsem neslyšela. Teď posléze mě napadlo, že by ni mohl být alergický někdo kvůli puberťákům, kteří s ní dokáží zlobit stejně jako s čepicí. Třeba ve třídě ji měl někdo na hlavě a nechtěl ji sundat. Děkuju :)


Zeanddrich E.
30. 03. 2022
Dát tip Gora

Mikina s kapucí prý (mimo jiné) odvádí pozornost člověka, s kým mluvíme.. :) (to jsem pochytil někdy již před lety)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip

Milane, děkuju :)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip

Alegno, děkuju :)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip

Nami 99, děkuju :)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip

aleši, děkuju :)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip Gora

Ireno, vesuvanko, to nevím, co vadí více a méně je osobní věc a někdo o tom rozhodl :) Mně to třeba nevadilo vůbec, protože mikinu s kapucí jsem nikdy neměla a ani po  ní netoužím.  Díky :)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip

Ivi, přesně! Dík :)


Jamardi
30. 03. 2022
Dát tip annnie

Al Jal Úde, annnie, bixley, děkuju :)


vesuvanka
30. 03. 2022
Dát tip Lenochod

Zaujalo mě a také by mě zajímalo, proč vadila zrovna mikina s kapucou, TIP


Gora
30. 03. 2022
Dát tip Lenochod

To by mě zajímalo, Jarmilo, proč vadila zrovna kapuce:-)...


Al Jal Úd
30. 03. 2022
Dát tip

Dobrý :)) 


jiný čas, jiný mrav....a měla růřovou:-)))


bixley
30. 03. 2022
Dát tip

jamardi, zajímavý zakázaný dress-code! Zaujalo.


annnie
30. 03. 2022
Dát tip

Pobavilas mě :) Tip a.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru