Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Posel lásky

04. 04. 2022
2
5
216
Autor
Delfín

Čáp i vrána děti nosí,

často pot jim křídla zrosí,

děti jsou života solí,

lidský nevděk občas bolí...

Slunce skoukl: "To to letí!"
S dvojčaty zamířil k nám,
že prý dětí je jak smetí,
vzdychá: "Jak to stíhat mám!

Říká kolegyně vrána,
že ji bolí dutá kost,
létá od božího rána,
v podvečer má taky dost!"

Na samotu čáp se snesl,
domu pán je v garáži,
pták pod tíhou dítek klesl,
na okno teď doráží.

Otevřete, drahá paní,
rekomando pro vás mám,
chlapců pár, jsou k zulíbání,
co by jiný chtěl, vám dám!

Žena na čas si však dává,
proč se mračí, božíčku?
Emoce s ní trochu mává,
raději by holčičku.

Smuten bere nebe ztečí,
paničce se nezavděčí!

5 názorů

Delfín
04. 04. 2022
Dát tip

Máš pravdu, Andrejko! Lidé jsou děsně nevděčné potvory! :-)

Děkuji za zastavení!

S tím avízem nevím. Na tvé stránce jsi jako poslední reagovala ty, že mi to dlouho trvalo, než jsem našel tvoji zdravici na mé stránce. Ani na jedné jsem už sám nepsal nic, poslední tam jsi ty. Už nevím, zda jsem psal SZ, odchozí se neukládají, pokud si to extra nezaškrtneš ještě před odesláním! Ty bys to ovšem v poště měla!

Jde tu posílat avíza (pokud si to autor neblokne). Můžeš i poslat avízo, když čteš něco u někoho jiného a chceš, aby na to kouknul někdo další. Můžeš třeba odtud psát skrytě reakci do SZ, jiní ji nevidí. 

Avíza jdou i od někoho, kdo reagoval na stránce, kdes komentovala a nemusíš ho mít ve VIP. To je jako na pp.

Nebo jsi jen četla a dala Tip, lze i jen jinému komentíku. 

Avíza mohou být i na dílka tvých oblíbených, já vložil dvě z drabblátek. Jak je to svázáno, když třeba já Tebe mám v oblíbených a bude něco psát či komentovat někdo z našich osobních VIP,  jejichž seznamy se budou lišit, nevím...

Proklikni na MOJE/avíza. Žlutě podbarveny jsou tam ty, na kterés nereagovala a to i ty, kde jen někdo dal Tip dílku či odpovědi. Tady se může stát, že jde o avízo na něco, co už není. Autor dílko smazal nebo někdo v tom omezeném čas mohl smazat komentík, zmzel tím i Tip, který mu někdo dal...

Ty to máš jako avíza  právě ode mne?! Já ti nic neposílal, ani jsem asi nekomentoval nic krom ohlasů u toho vyhlášení 1.kola poetické soutěže, protože jsem měl potřebu reagovat na pár šťourů. A jinak jsem se akorát prokliknul na vybrané komentíky u tvých dílek, kde ve verších perlil kočkodan. Nebo jinde SILENÉ, jeden druh hvozdíku by na ni pasoval. ;-)


Delfín
04. 04. 2022
Dát tip

Díky, Diano. Bylo to teď jedno z mých drabblátek na pp. Takže 100 slov, jen místo pěti povinných byla větička: "To to letí!" A člověk se snažil být trochu originální, odlišit se od ostatních nezvyklým pojetím! Měl jsem jich vív, třeba i jako povídky, kdy jsem sázel TOTO! :-D


Andreina
04. 04. 2022
Dát tip

Nemají to lehké, vrána ani čáp, protože lidé budou vždycky nespokojení. 

 

Mirku, pořád mi od Tebe naskakuje avizo na autorské stránce, ale kde nic tu nic. Nevíš o co kráčí?


Diana
04. 04. 2022
Dát tip

Moc pěkně napsáno a vtipně :-)*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru