Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STŘEPY MEZI KROKUSY . . .

04. 04. 2022
23
23
455
Autor
blacksabbath

Soutěž v poezii - BR I./2022

Paprsky honí den
dvě větve
napříč přitlučené k sobě
zalykaj´ se jarem.

Krokům krokusů brání

plaz -  rozježděná zem
z posledních nočních zpráv
včerejšek zase bude dneškem.
 
Tíže líže do zátylku
jarní hlína jinak jiná
do hrstě. . .

 


23 názorů

nevadí...................


Al Jal....děkuji pěkně:-)))


Al Jal Úd
08. 04. 2022
Dát tip

Moc mě tvá báseň zaujala i všechny komentáře, výborná s hvězdičkou ;-))


Maruško - vyjádřila jsi to úplně přesně......děkuji


Evženie Brambůrková
06. 04. 2022
Dát tip blacksabbath

Každé jaro je jiné. Loňské bylo tiché, lidé měli být zalezlí. A teď? Zase jiné, ale stejně neradostné.


Bene, Luboši, ukrytá......děkuji pěkně za návštěvu a komenty:-)))


Benetka
05. 04. 2022
Dát tip

Hezky pěkně! Taková zase Tvá malinko jiná. Líbí se mi ty neotřelé obraty tíže líže a podobné. ;)

Inspirovala jsi mne.

Jdu zpotvořit další zhovadilé dílko! :D


Kočkodan
05. 04. 2022
Dát tip

 

Mně až nějak se zpožděním došlo, že se mi vlastně líbí už hned ten název.


Nikolasi...děkuji!


Lami.....díky, že jsi se zastavil:-)))


Petře....děkuji za hezký komentář.....jsem ráda, že tě dílko zaujalo......


cassy
04. 04. 2022
Dát tip Gora

Líbí se mi ten úsporný způsob tvorby, který je zároveň nabity výjádřením. Jakoby stačilo přiblížit výraz k výrazu a vznikne cosi jako Eliášův oheň...


Renato.....díky za návštěvu a komentář...hezký den!


bixley
04. 04. 2022
Dát tip

Poslední strofa nejkrásnější.

Dobře jsi prostřednictví přírody vystihla lidské pocity. Jsme jako ty přitlučené větve...


blacksabbath
04. 04. 2022
Dát tip dievča z lesa, Nami 99

dievča, Alegno, Nani, Milane, Zajíci.....děkuji za návštěvu...přeji vám krásný den!


Alegna
04. 04. 2022
Dát tip

nutí mě k zamyšlení, nejvíc oslovil závěr, tip


***


blacksabbath
04. 04. 2022
Dát tip Gora, Alegna, Zajíc Březňák

Jarmilo, Andreino....máš pravdu, Jarmilo - covid nám vzal -  39 723 přátel, příbuzných...přestal být hlavním tématem - i když zasahuje nejednoho z nás  - nahradila ho válka....tolik zmařených životů....proč?...................každý zánik/smrt bolí.... nejen lidí, ale i stromů, všech vymírajících tvorů - v oceánech i na souši.......

Irčo .... děkuji za milý komentář

Aleši .... díky za návštěvu

 


Gora
04. 04. 2022
Dát tip Benetka

Báseň nabízí víc vrstev, od přírodní po sociální, bohužel tak charakteristickou pro jaro letošního roku - zaujala mne i diskuse pod ní - ráda si pro sebe porovnávám pocity ostatních s těmi svými.

Podařená mini, Ivi.


Andreina
04. 04. 2022
Dát tip Zajíc Březňák

Ivi, jako Jamardi také chápu, kam Tvé verše míří, jenomže rozsah je daleko větší. Vidím to denně v umírajících oceánech a je jen otázka času, kdy dojde i na nás. Snad si potom Země konečně oddechne od nejhoršího dítěte, které umožnila zplodit.


Jamardi
04. 04. 2022
Dát tip

Říkám si, jak jsou ty dojmy osobní i co se týče smrti a co ji připomíná nebo nepřipomíná. Toto je k válce .......ale třeba dnes je to přesně rok, co mně umřel docela mladý a jinak zdravý příbuzný na covid a je to pár dnů, co vím, že má covid jiný příbuzný, jinak těžce nemocný, předtím byl na pobytu v lázních (to je to hurá, že covid už není problém) a nyní je s covidem v nemocnici.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru