Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Modlitba

05. 04. 2022
11
11
294
Autor
zvedavec

 

 

Pane Bože, sme Tvoje deti a chceme sa povraždiť!

Ak by sa to stalo mne, robila by som všetko pre to, aby som tomu zabránila. A vyčítala by som si, ako som ich to vychovala.

 

Si dobrý, tak nám nedovoľ, nevychovaným spratkom, robiť až tak zlé veci.

Prosím, zamiešaj sa do toho. I trochu obmedzenia slobody - práve z Tvojej strany - ľahko znesieme. Veď naši blížni nás už tak intenzívne trénujú, a naše slobody s heslami o slobode - už aj tie základné - padli.

Dovoľ nám aj uvidieť dôsledky našich uskutočnených a aj zamýšľaných činov.  Nie z našej pozície, ale nezaujate, "z hora". A zbav nás nasratosti a nenávisti.

 

Otče náš, ktorý si na nebesiach,
posväť sa meno Tvoje,
príď kráľovstvo Tvoje,
buď vôľa Tvoja, ako v nebi tak i na zemi.
Chlieb náš každodenný daj nám dnes
a odpusť nám naše viny,
ako i my odpúšťame svojim vinníkom,
a neuveď nás do pokušenia,
ale zbav nás zlého.

 

Prosím.

 

 


11 názorů

Lenochod
22. 06. 2022
Dát tip

Inexhausetable, ty víš co AMEN znamená? A myslíš, že to vědí všichni, kdo to říkají?


zvedavec
19. 05. 2022
Dát tip

inexhausetable - zdá sa, že máš pravdu

aj keď verím, že Najvyššiemu zas až tak na slovíčkach nezáleží


To Rev.: ..ona ta naše  svobodná vůle má ovšem značné meze; -např., v rámci svého tubusu osudu" se sice pohybovat mírně můžeme, ..., ale úplně někam jinam  jen tak lehce ..prostě neuhneme :)


Myslím,  že prioritně se nechceme  (tady ) povraždit  -vojáci v poli jsou (většinou) hříčkou v rukou lidí mocnějších..

(( ...)).


zvedavec
05. 04. 2022
Dát tip

Vďaka                 


a2a2a
05. 04. 2022
Dát tip blacksabbath

 

Spravedlnost bez antonyma

 

Máme dvě šance. I při první žádné peklo,

pomineme-li kremaci, nanejvýš

odér, který se rozplyne.

 

Při druhé Lavice. Bez žalobců, advokátů,

přemýšlení o vině.

 

A vlastní soud.

 

 


revírník
05. 04. 2022
Dát tip Zeanddrich E., Lenochod

Naneštěstí dal taky úplně všem lidem svobodnou vůli, netečnou k nějaké výchově či poučení. Škoda.


annnie
05. 04. 2022
Dát tip zvedavec, blacksabbath

Prosím.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru